Veste uriașă pentru românii care au cont la Banca Transilvania. Cum îți vei putea verifica banii de pe card în doar 5 secunde
Odată cu evoluția tehnologiilor, inclusiv în sistemele bancare au fost implementate soluții digitaliizate pentru a le înlesni clienților accesul la soluțiile oferite de bănci. Zilele acestea Banca Transilvania a anunțat o veste uriașă pentru românii care au cont aici. Citește mai departe și află cum îți vei putea verifica banii de pe card în doar 5 secunde.
Sistemele bancare introduc din ce in ce mai multe soluții digitalizate
În ultimii trei ani, cel puțin, serviciile bancare digitale au luat cu asalt sectorul financiar și influențează continuu industria bancară. Pe măsură ce preferințele și interesele clienților pasionați de tehnologie continuă să se schimbe, asistăm la creșterea transformării digitale în sectorul bancar. Aceasta oferă opțiuni de servicii mai rapide și multiple și le oferă clienților experiențe omnichannel.
Vezi și: Banca 100% digitală care apare în România. E oficial, a renunțat la sedii, ce se întâmplă acum
Cu alte cuvinte, transformarea digitală asigură servicii bancare rapide și fără întreruperi pe orice dispozitiv. Băncile de toate mărimile pot profita de avantajele tehnologiei în evoluție pentru a-și raționaliza procesele și pentru a îmbunătăți experiența clienților.
Transformarea digitală în sectorul bancar
Transformarea digitală în sectorul bancar poate determina o schimbare de paradigmă de la procesele tradiționale la operațiunile digitale care utilizează noi tehnologii. Fiind un proces în curs de desfășurare, transformarea digitală implică numeroase schimbări în spatele acestora pentru a susține serviciile online.
Este corect să menționăm că transformarea digitală se referă la altceva decât la implementarea unei serii de inițiative digitale. Este posibil ca aceste inițiative să nu aibă succes în atingerea obiectivelor dorite, deoarece nu dispun de soluții nativ digitale.
Vezi și: Lovitura dată de Banca Transilvania. A cumpărat o bancă din România pentru 43 de milioane de euro
Pe de altă parte, transformarea digitală în sectorul bancar are o abordare de sus în jos și integrează sistemele digitale împreună cu infrastructura avansată și diverse platforme pentru a îmbunătăți serviciile pentru clienți și a eficientiza operațiunile.
În acest context, apare și o veste uriașă pentru românii care au cont la Banca Transilvania, care le va ușura accesul la serviciile bancare existente, dar și cele viitoare.
Veste uriașă pentru românii care au cont la Banca Transilvania
Conform unui comunicat emis de bancă astăzi, 25 iulie a.c, clienții vor putea beneficia de o nouă soluție digitalizată, denumită ”BT Go”. Cu ajutorul acestei noi soluții, dacă ești client al Băncii Transilvania, îți vei putea verifica banii de pe card în doar 5 secunde. Pe lângă asta, conform comunicatului, mai sunt și alte beneficii, după cum urmează:
- Deschidere online de cont curent în lei și valută;
- Transfer de bani între conturi proprii și către partenerii de business;
- Vizualizare tranzacții și generare extrase de cont;
- Emitere și plata facturilor;
- Încărcare documente – facturi, bonuri, contracte.
În general, utilizând aplicațiile bancare obișnuite, firmele își gestionează conturile: fac plăți, schimburi valutare, se uită peste tranzacții. În BT Go construim gândindu-ne la cum funcționează firmele în viața de zi cu zi, adăugând funcționalități pentru managementul firmei, de la bani, conturi sau facturi.
Este o etapă pe care o abordăm gradual, explorăm, testăm și implementăm. Ne uităm la nevoi prin ochii antreprenorilor și astfel avem șanse mai bune să realizăm ceva util. Astăzi clienții băncii pot utiliza mai multe aplicații dezvoltate de BT de-a lungul anilor.
Gradual, pe măsură ce BT Go crește ca număr de functionalități și beneficiari, va deveni principala aplicație pentru companii a băncii noastre, declară Tiberiu Moisă, Director General Adjunct IMM & MidCorporate, Banca Transilvania.
Vezi și: Topul incredibil în care se află Banca Transilvania la nivel mondial. Nimeni nu se aștepta
Conform informațiilor furnizate de bancă, înainte de lansarea oficială a acestei noi soluții, testarea s-a făcut pe un eșantion de aproximativ 1.000 de clienți, iar la crearea acestei aplicații au contribuit angajați ai băncii, precum și o companie parteneră, fiind vorba de cei de la Findshape, companie de implementare de soluții digitalizate.