Un nou lanț de magazine vine în România. Femeile vor adora produsele de-aici
Vești bune pentru toate femeile din România! Unul dintre cele mai cunoscute lanțuri de magazine se deschide chiar la noi în țară și promite să aducă piesel originale, de valoare, pe planul tuturor doamnelor și domnișoarelor. Unde va fi deschis mult așteptatul magazin și când ne vom putea bucura de el.
Un magazin nou se deschide în România
Un nou retailer intră pe piața din România. Unul dintre cele mai iubite branduri la nivel internațional va ajunge curând și la noi în țară. Vom găsi pe rafturi obiecte prețioase, de calitate, pe care majoritatea femeilor le vor adora.
Află și: Un nou magazin IKEA în România. E oficial, unde se va deschide
Mai exact, primul magazin Wittchen urmează să fie deschis în curând în București. Vom putea vizita marea unitate comercială în celebrul mall din Capitală, ParkLake, unde vom găsi diferite genți de călătorie și articole din piele, la cea mai înaltă calitate.
Retailerul are deja un magazin online, de unde mai mulți români fac cumpărături. Astfel, conducerea a observat că există piață și la noi în Romania, motiv pentru care a decis și deschiderea unui magazin fizic.
„Planul nostru de afaceri şi extinderea pe piaţa din România vizează deschiderea de magazine în cele mai performante centre comerciale din ţară, deoarece vedem multe oportunităţi de a deveni lider pe piaţă pe segmentul bunurilor premium la preţuri accesibile.
După cum am văzut din rezultatele magazinului nostru online www.wittchen.ro, deschis anul trecut în decembrie, există piaţă pentru produsele pe care le vindem.
Cu excepţia magazinului propriu online, produsele noastre sunt vândute pe 39 de pieţe din Europa prin intermediul platformelor Amazon, Zalando etc şi cautăm în continuare noi oportunităţi de promovare a ofertei noastre de produse în întreaga Europă”, a declarat Daniel Andruszkiewicz, Commercial Director Wittchen, citat de Business Magazin.
România, o piață atractivă pentru Wittchen
Magazinul Wittchen vine în România, după ce produsele au fost vândute pe 39 de pieţe din Europa prin intermediul platformelor Amazon, Zalando. Retailerul are încredere în această evoluție, simțind că țara noastră are potențial.
Retailerul consideră că se va bucura de vânzări majore la noi în țară, așa cum multe alte companii au descoperit cheia succesului aici. În doar câțiva ani, speră să ajungă la un nivel remarcabil.
„România este o piaţă atractivă pentru retailerii din Europa Centrală şi de Est, o regiune în care antreprenorii locali au reuşit să construiască mărci puternice cu prezenţă activă în Europa, inclusiv pe piaţa românească.
În doar câţiva ani, marile grupuri de retail din regiune, în special cele din Polonia, au devenit jucători importanţi pe piaţa românească.
Acest succes încurajează alte companii, care încă nu sunt active în România, să-şi extindă afacerile în această parte a Europei, iar Wittchen este doar unul dintre aceste exemple”, a comentat Dana Radoveneanu, Head of Retail Agency, Cushman & Wakefield Echinox.
Wittchen, un brand de mare succes
Cu locații în șase țări europene, Wittchen își extinde prezența în România, devenind a șasea piață în care activează. Cu peste trei decenii de experiență, Wittchen s-a transformat într-un afaceri de familie de succes și este recunoscută drept una dintre cele mai prestigioase mărci din Europa.
Te-ar putea interesa și: Inovația care apare la produsele din toate magazinele Kaufland. Ce a anunțat retailerul german
Pe lângă cele 97 de magazine din Polonia, Wittchen operează și în Cehia (7 magazine), Ungaria (3 magazine) , are 10 unități și în franciză în Ucraina. Compania oferă o gamă variată de produse, incluzând genți, încălțăminte, articole de îmbrăcăminte din piele, genți și accesorii de călătorie.