Un mesaj transmis clienţilor de către patronul unui restaurant de pe litoral stârneşte controverse. Ce i-a nemulţumit pe cei care au venit să mănânce
Foarte mulți români aleg să-și petreacă vacanța pe litoral. Odată cu începerea sezonului, restaurantele se deschid și încep să îi primească cu brațele deschise pe clienți. Cei care au ales să meargă la un restaurant din stațiunea Eforie Nord au avut parte de o adevărată surpriză. La intrarea în restaurant, clienții au fost întâmpinați de un afiș. Mesajul i-a pus pe gânduri pe turiști.
Ce scria pe afișul de la intrarea restaurantului?
În vacanța lor de pe litoral, este inevitabil ca românii să nu treacă și pe la restaurantele din zonă. La unul dintre localurile situate în apropiere de stațiunea Eforie Nord, clienții au avut parte de o surpriză. La intrarea în restaurant, turiștii au fost întâmpinați de un afiș. Mesajul transmis de acesta era următorul:
„Stimați clienți! Vă rugăm să vă purtați frumos cu angajații noștri, sunt mai greu de găsit decât clienții”, scrie pe afișul de la intrarea în incintă.
Dacă litoraul nu duce lipsă de turiști, de angajați cu siguranță duce. În ultima vreme, românii nu au mai fost interesați să-și ia un job sezonier, prin urmare, lipsa de personal l-a determinat pe patronul restaurantului să posteze acest mesaj.
Te-ar putea interesa și: De ce au fost dați afară mai mulți clienți de la o terasă din Roma. Aveau mâncarea pe masă
Val de reacții în mediul online
Nu a durat mult, iar imaginea cu afișul a ajuns și în mediul online. Fotografia a stârnit un val de reacții în rândul internauților.
În numai câteva ore, postarea a strâns mii de reacții și de comentarii. În rubrica de comentarii și-au făcut loc atât comentariile bune cât și cele mai puțin bune. Însă, au fost și oameni care au fost de acord cu părerea angajatorului.
„Toți angajatorii se vaită că au nevoie de angajați și când îi au nu îi prețuiesc și îi tratează foarte prost”, a fost comentariul lăsat de un internaut.
„Patronii sunt de vină, nu clienții. Își tratează angajații cu zero respect și apoi se miră când aceștia pleacă. Vor ca toată lumea să muncească mult pe cât mai puțini bani”, a replicat un altul.
„Cred că pe afiș trebuia să scrie ca patronul trebuie să se comporte bine cu angajatul, dacă vrea să îl păstreze. Ce treabă au clienții”, a mai spus un altul.
„Are dreptate, unii clienți când merg la restaurant se cred regi și îi văd pe angajați ca pe sclavii lor. Mulți nu au deloc maniere și dau dovadă de un comportament oribil”, a fost de părere un alt internaut.
„Așa e. Comportamentul unora când merg la restaurant lasă mult de dorit. Dau dovadă de zero respect și față de angajați și față de cei din jurul lor”, a mai spus un altul
Te-ar putea interesa și: Ce taxă a impus un restaurant din Cluj clienților. Românii sunt revoltați: ‘Plătește din banii noștri’