Un client a lăsat 1.000 de dolari bacșiș la un restaurant. De ce a făcut, de fapt, gestul incredibil
Personalul unui restaurant din New Jersey care se lupta în mijlocul pandemiei de coronavirus a fost emoționat până la lacrimi. Un client a lăsat 1.000 de dolari bacșiș la un restaurant.
Un client a lăsat 1.000 de dolari bacșiș la un restaurant
Arnold Teixeira, proprietarul ”The Starving Artist” din Ocean Grove, a declarat pentru CNN că repsectivul client este un obișnuit al restaurantului din 2001. El nu a vrut să-i dezvăluie identitatea.
”Clientul și familia lui au mâncat masa și au plecat fără să spună un cuvânt. Când chelnerul care îi servea a văzut restul, ea a început să plângă. Apoi, un alt membru al personalului meu a văzut-o și a început să plângă. Și apoi o văd și nu am putut să nu plâng. A fost extrem de emoționant. pentru că a fost un moment foarte greu pentru noi.”, a spus Teixeira.
„The Starving Artist” s-a redeschis pe 16 iunie, după ce a fost închis de la începutul pandemiei coronavirusului la jumătatea lunii martie, dar afacerile au scăzut cu aproximativ 50-60% comparativ cu cele obișnuite în perioada de vară. Dar clienții au fost excepțional de generoși.
Pentru Teixeira și personalul său, nu s-au schimbat prea multe. Fac o mare parte din aceeași muncă pe care o făceau înainte de pandemie, dar cu efort și ore crescute. Așa că atunci când oamenii lasă bacșișuri extra-generoase și își exprimă recunoștința față de lucrătorii și operațiunile „esențiale” ale restaurantului, este ”frumos”. el a spus.
De ce a făcut, de fapt, gestul incredibil
Clientul lua micul dejun la ”The Starving Artist”, care tocmai a sărbătorit cea de-a 21-a aniversare, când a lăsat bacșișul masiv împreună cu o notă încântătoare. La sfârșitul notei, clientul a cerut ca bacșișul de 1.000 dolari să fie împărțit între întregul personal. Teixeira a împărțit-o între cei șapte membri ai săi, fără a se include pe el însuși.
”Vă mulțumesc foarte mult pentru că ați lucrat în acest moment dificil. Suntem recunoscători pentru mâncarea voastră delicioasă, zâmbetele calde și atmosfera minunată. Vă rugăm să știți că vă apreciem foarte mult. Nu ar fi o vară bună fără Artistul înfometat „, se arăta în notă.
Proprietarul de mult timp al restaurantului, din Ocean Grove, a spus că nici măcar nu este sigur că va putea menține afacerea deschisă după ce pandemia l-a obligat să-și închidă afacerea în martie. Teixeira a spus că le-a văzut copiii familiei crescând. Ei și atâtea alte familii din cartier fac parte din istoria și succesul restaurantului.
”Lucrurile au continuat să se înrăutățească. A ajuns la punctul în care mă pregăteam de posibilitatea ca noi să nu mai putem redeschide din nou. Și acum nici măcar nu realizăm 50% din ceea ce aducem de obicei la mijlocul verii. Însă acest sfat ne-a redat speranța în umanitate. Ne-a făcut să ne simțim atât de bine în legătură cu ceea ce facem. Parcurgem o mulțime de pași pentru a ne proteja clienții și devine epuizant după un timp, dar acum ne cunoaștem eforturile au fost de fapt observate. „, a spus Teixeira.
Restaurantele din întreaga Americă au avut de suferit, deoarece pandemia a condus guvernele locale să țină comunitățile închise timp de luni de zile, în efortul de a opri răspândirea virusului. Aproximativ 41% dintre companiile americane care au întrerupt operațiunile în martie au închis definitiv, potrivit datelor publicate de Yelp la sfârșitul lunii iunie.