Țeapa pe care și-a luat-o un român care a achitat cazarea în Grecia. „Sper că nu ați plătit?!”

Țeapa pe care și-a luat-o un român care a achitat cazarea în Grecia. „Sper că nu ați plătit?!”
Ce a pățit un român cu cazarea din Grecia

Țeapa pe care și-a luat-o un român care a achitat cazarea în Grecia. Un bărbat din România și-a cumpărat o vacanță în Grecia, cu gândul la un concediu de neuitat, însă a avut parte de o țeapă de zile mari. După ce a plătit cazarea, bărbatul a primit vestea șoc.

Ce a pățit un român care și-a cumpărat o vacanță în Grecia. Nu este singurul

Un bărbat din România, Iulian, a spus pe pagina socială ce a pățit un alt conațional care a făcut o cazare la o locație din Grecia. Bărbatul a avut parte de o surpriză foarte neplăcută după ce a apucat să achite pachetul turistic.

Astfel, românul și-a cumpărat un sejur turistic pe destinația Limenas Ocean View, destinație care este diferită de cea care apare pe Booking. Românul nostru, precum și toți ceilalți care au cumpărat pachete turistice pe această destinație au fost țepuiți.

Mesajul lui Iulian

„S-a mai cazat cineva la Limenas Ocean View? Un apropiat a făcut o rezervare aici prin Booking si se confrunta cu o situație pe care nu a mai întâlnit-o: a fost de acord să i se blocheze suma închirierii de pe card și proprietatea să o rețină dacă nu ajunge la cazare, cerință stipulata clar pe Booking.

Și ok, însă a primit mesaj ca pentru confirmarea comenzii va trebui sa plătească în avans întreaga sumă, sub o altă modalitate, adică pe un card Revolut a unei persoane fizice.

Dacă nu va fi de acord, atunci proprietatea îi va trimite un buton de anulare gratuita a rezervării, chiar dacă pe Booking scria ca nu e posibila anularea gratuită. Între timp, i-a trimis si butonul de anulare gratuită în 24 de ore și datele de plata, ramând sa aleagă. Ați mai întâlnit o astfel de practică? Care e opinia voastră? Mulțumesc!”, a întrebat Iulian pe grupul Forum Thassos.

Cine a răspuns la întrebare

O româncă din Salonic a comentat la postarea turistului din țară și l-a anunțat că această destinație nu există în Limenas.

„Din păcate, casa nu este in Limenas. Locația este în Potos și cel care a deschis contul pe Booking nu a primit acest drept de la proprietar. Sper că nu ați plătit?!?”, a spus femeia.

Femeia a revenit cu un alt comentariu și a spus clar: ”Casa respectivă nu este in Limenas. Să nu plătească nimic, voi verifica eu cu proprietarul! O să vă contactez în privat”.

Slabe speranțe ca banii să mai fie recuperați

Din nefericire pentru unii turiști, aceștia au apucat deja să plătească rezervarea. Rămâne de urmărit dacă își vor mai recupera banii.

„Păi și noi am rezervat această locație prin booking și apare in Limenas”, spune Marian, care a recunoscut că a trimis banii în contul unui grec.

Replica româncii din Salonic a venit imediat: „Încercați să vă luați banii înapoi! Urgent!”.

Vezi și: Cele mai frumoase plaje din Grecia. Locurile de vis unde poți merge în vacanța de vară