Suspendarea liniei de tramvai 41 a creat haos în București. Anunțul făcut de STB
Suspendarea liniei de tramvai 41 a paralizat traficul și a creat haos în București, între Ghencea și Piața Presei Libere. O tentativă de a redresa situația a venit chiar din partea directorului STB.
Suspendarea liniei de tramvai 41, haos în București. Anunțul făcut de STB
Circulația liniei de tramvai 41 se anunța că va fi suspendată încă din aprilie a anul curent. Tronsonul liniei a suferit modificări, ce au început din luna iulie și se vor încheia în august 2019, între Podul Grant și terminalul Ghencea, pentru finalizarea lucrărilor la trei mari obiective de infrastructură. Pe traseul tramvaiului 41 s-a introdus linia de autobuz 641.
La acea vreme, Primăria Capitalei anunța că tronsonul liniei 41 va rămâne neafectat între Casa Presei și Podul Grant, prin asigurarea unei schimbări de direcție a traseului, pe strada Turda. În prezent, după cum era de așteptat, suspendarea tramvaielor liniei 41 a îngreunat traficul în Capitală, între Ghencea și Piața Presei. În încercarea de a redresa situația, directorul Societății de Transport București(STB) anunță că va suplimenta numărul autobuzelor de pe acel traseu, pentru a aerisi traficul.
38 de autobuze vin în ajutor
Andrei Creci, directorul general al STB informase, la finalul lunii precedente, că bucureștenii se vor putea deplasa între Ghencea și Piața Presei cu ajutorul autobuzelor. Creci stabilise ca 30 de autobuze să circule pe linia 641, ce se suprapune traseului tramvaielor de pe linia 41, respectiv Ghencea – BD. Expoziției, plus alte 20 să ruleze pe linia 642.
Dat fiind că Bucureștiul s-a umplut de haos, iar măsurile propuse nu s-au dovedit a fi eficiente, directorul general al STB a anunțat că pe linia 641 vor fi introduse 38 de autobuze, nu doar 30. Cât despre timpul de succedare, acesta este estimat la 3-4 minute în timpul orelor de vârf, respectiv 7:00 – 9:30 și 16:30 – 19:00.
Lucrările care se fac în zonă:
- lucrări de reabilitare și consolidare Pasaj denivelat subteran Pod Grant;
- podul hobanat peste Sos. Virtuții, în cadrul obiectivului Penetrație și racord Splaiul Independenței – Ciurel – Autostrada București – Pitești;
- stația de metrou „Parc Drumul Taberei” pe Bd. Drumul Taberei, în zona intersecției cu Str. Brașov în cadrul proiectului „Magistrala 5 – Drumul Taberei – Pantelimon. Tronson 1”