Surpriză la Prima TV, la doar o săptămână de la venirea Andreei Berecleanu. Ce s-a întâmplat acum

de: Năstase Mirabela
12 12. 2020

S-a încheiat prima săptămână în care Andreea Berecleanu a prezentat jurnalul Focus de la Prima TV. Ce s-a întâmplat cu audiențele. Astfel că în linii mari, jurnalul de la Prima TV, acum și în varianta HD, a avut cifre mai mari la nivelul întregii țări și la orașe, anunță paginademedia.ro.

Surpriză la Prima TV, la doar o săptămână de la venirea Andreei Berecleanu

Dar pe publicul comercial, datele indică audiențe apropiate de cele care erau și înainte, dar sunt și câteva zile cu audiențe mai ridicate, însă nu ceva semnificativ.

De precizat că ziua de luni a fost catalogată ca fiind una atipică, căci în prima zi de jurnal cu Andreea Berecleanu, la ora 18:00, președintele Klaus Iohannis a făcut declarații, așadar audiența a fost împărțită, posturile de știri câștigând în astfel de situații.

Cel puțin până acun, postul de televiziune Prima TV a fost poziționat ca un post de divertisment și nu ca stație de știri cu Breaking News-uri.

Pe segmentul Național, la nivelul întregii țări, jurnalul Focus cu Andreea Berecleanu a avut cifre mai mari în fiecare zi, cu excepția zilei de luni. Cea mai notabilă diferență a fost însă 10, 10 decembrie, cu o medie de 220.000 de români în fiecare minut pe post, față de 130.000 câți erau cu o săptămână înainte.

Când s-a întregistrat cea mai mare audiență

Cea mai mare audiență s-a înregistrat marți, când la jurnalul de la Prima TV s-au uitat 240.000 de români, adică 3,2 cătă de piață, cu un procent în plus față de marțea precedentă.

Pe segmentul Urban, la orașe, prima săptămână cu Andreea Berecleanu a avut ușoare plusuri, însă mai mici ca la nivel național. Audiența la orașe a atins însă un vârf de 135.000 de telespectatori joi, față de 95.000 cu o săptămână înainte.

Excepție de la regulă a fost, din nou, ziua de luni, când audiența în mediul urban a fost de 100-110.000 de telespectatori pe minut, ușor peste săptămâna trecută.

Pe segmentul Comercial – s-a manifestat aceeași tendință și pe publicul tânăr, între 18 și 49 de ani? A fost greu de tras o concluzie. De precizat este că au fost zile în care audiența a fost cam aceeași – 28.000 marți, față de 25.000 cu o săptămână înainte. Dar au fost zile în care cifrele au fost mai mici – spre exemplu, miercuri, 33.000 de tineri, cu 10.000 sub miercurea trecută. Apoi, au fost zile cu audiențe mai mari: adică joi s-a atins un număr de aproape 50.000 de tineri, cu 15.000 peste joia trecută.