Supermarketul polonez care intră în România. Lidl, Kaufland şi Penny, concurenţi direcţi. Ofertele vor fi de nerefuzat
Supermarketul polonez care va intra pe piața din România. Lidl, Kaufland şi Penny vor avea un concurent puternic. Ofertele vor fi de nerefuzat pentru români! Când se vor deschide magazinele?
Froo România intră pe piața din România
Retailerul Zabka din Polonia a anunțat că se va extinde și în România și va lansa brandul Froo România. În curând se va deschide o rețea de 200 de magazine în toată țara. Conform economica.net, Zabka este unul dintre liderii industriei de retail de proximitate modern din Europa. În prezent, are peste 10.000 de magazine, servicii de livrare la domiciliu, platforme digitale inovatoare și un număr impresionant de clienți zilnic.
Ce a anunțat conducerea lanțului de magazine polonez
Luna trecută, Consiliul Concurenței a aprobat tranzacția prin care Zabka a achiziționat un pachet majoritar de părți sociale în cadrul distribuitorului de bunuri de larg consum DRIM Daniel Distribution FMCG.
„Intrarea Grupului Zabka pe piața din România este rezultatul dezvoltării consecvente a unui concept și a unui ecosistem de convenience cu potențial de extindere pe piețele europene. Expansiunea internațională se aliniază cu strategia de creștere cuprinzătoare adoptată de Grup în 2021.
După obținerea aprobărilor pentru tranzacție, prioritatea va fi continuarea unei dezvoltări accelerate a DRIM, determinată de combinarea poziției puternice pe piață a DRIM cu expertiza în retail de proximitate și puterea financiară a Grupului Żabka”, au declarat reprezentanţii companiei.
Vezi și: Ce magazine sunt deschise în ziua de Paște 2024, pe 5 mai. De unde poți face cumpărături
Ce sunt magazinele autonome
De asemenea, Zabka vrea să introducă pe pe piața locală și conceptul de magazine autonome Nano. Primul magazin Zabka Nano a fost inaugurat în 2021, iar în prezent retailerul operează peste 50 de astfel de locații. Aceste magazine sunt integrate în clădiri de birouri, cluburi sportive și spații comerciale precum Decathlon sau Leroy Merlin.
„Construim un parteneriat cu o firmă care se bucură de o uriaşă încredere, atât din partea partenerilor de afaceri, cât şi din partea clienţilor de pe piaţa românească, şi care se dezvoltă respectând standardele cu care suntem obişnuiţi în Zabka.
Valorile comune, respectul şi încrederea reciprocă reprezintă o bază solidă pentru parteneriatul nostru strategic şi pentru proiectele ambiţioase pe care le avem planificate. Am dedicat ultimul sfert de secol unei creşteri dinamice în Polonia, iar astăzi ne lansăm într-o nouă etapă, care implică lansarea operaţiunilor pe o nouă piaţă europeană”, a explicat Tomasz Suchański, CEO al Grupului Żabka.