Suma fabuloasă cu care se vinde un ARO-IMS pe OLX. Costă cât o mașină de lux
Un român a decis să facă ceva bani din vânzarea unei mașini românești foarte vechi. Așadar, care este suma fabuloasă cu care se vinde un ARO-IMS pe OLX. Vehiculul costă cât o mașină de lux.
Un român își vinde mașina, un ARO IMS, pe OLX. Cere o sumă uriașă pe el
Un deținător de ARO-IMS s-a hotărât să își vândă mașina pe site-urile specializate, solicitând un preț uriaș, în contextul în care este înmatriculată ca vehicul istoric.
Mașina este model Aro M 461, iar proprietarul jură că toate piesele sunt originale. Proprietarul mai scrie în anunț că vehiculul arată ca și nou și, în plus, acceptă și variante auto. Prețul este de 12 mii de euro.
Anunțul proprietarului de pe OLX
”Aro M 461
100 % Original
Arată ca nou
Este înscrisă ca vehicul istoric
Accept unele variante auto
Aspect și tehnic 10/10
La nevoie pot trimite mai multe poze sau video cu orice doriți.
La variante prețul este de 12 Mii euro, la Cash se poate discuta la preț.
Pot oferi dif. la o mașină mai nouă, după 2013”, scrie proprietarul în anunțul de pe OLX.
Aro M 461, o mașină de succes
Model Aro M461 a unul de succes. A fost conceput în 1964. Avea aspect și finisaj îmbunătățit și mecanică reproiectată, chiar dacă ca și aspect era asemănător cu IMS-59. Avea motor de 2.5 l pe benzină la 70 CP (52 kW), o viteză maximă de 100 km/h și un consum de combustibil de 17 l/100 km, ăn contextul în care era șofat cu o viteză de 80 km/h.
Exportul modelului Aro M461 a început în 1965 cu 2.000 de mașini care au fost trimise în China și Columbia. Aro M461 a fost o mașină foarte bună la vremea ei, câștigând chiar și câteva competiții internaționale: ediția din 1970 a Forests Rally (Belgia) și ediția din 1973 a Sons of Beaches (Oregon).
Câte mașini Aro M 461 au ieșit pe poarta fabricii
Având performanța și tehnologia mult îmbunătățite, au fost produse 80.233 de vehicule, din care 46.549 au fost exportate, în timp ce un număr mai mare de mașini rămase în țară au fost folosite de către Armata Română. De altfel, acestea au ieșit din uzul Armatei Române de curând.
În prezent, în România ar mai exista circa 3.000 de mașini Aro M 461, iar proprietarii acestora s-au organizat în cluburi. Ultimele versiuni ale acestui model au fost cunoscute sub numele de M473 pe piațadin Germania.
Nu în ultimul rând, ARO IMS este primul vehicul de teren asamblat în țara noastră de către ARO și a fost produs între anii 1957 și 1975.