Şoseaua din Bucureşti care va fi extinsă la 4 benzi. Vestea este extraordinară pentru şoferi
Vești bune pentru șoferii din București! Se fac modificări substanțiale la unul dintre cele mai circulate drumuri, care se blochează deseori. Mai exact, șoseaua va fi extinsă de la două la patru benzi. Anunțul a fost făcut chiar de edilul Sectorului 3.
Drum din Capitală, extins la patru benzi
Primarul Sectorului 3 din București, Robert Negoiţă, a anunțat un proiect major de extindere a unuia dintre cele mai importante drumuri din oraș, Drumul între Tarlale, cu scopul de a îmbunătăți circulația și de a reduce poluarea în Capitală. Această arteră rutieră, cunoscută pentru aglomerația sa constantă, urmează să fie extinsă la patru benzi, câte două pe fiecare sens.
Într-o declarație recentă, primarul Negoiţă a subliniat importanța proiectelor care vizează fluidizarea traficului în București, dat fiind că una dintre principalele probleme cu care se confruntă locuitorii orașului este tocmai traficul intens și poluarea asociată acestuia.
Extinderea Drumului între Tarlale reprezintă un pas semnificativ în această direcție și ar putea contribui la reducerea aglomerației și a timpului petrecut în trafic. Este un drum foarte circulat, care avea nevoie de o schimbare.
Extinderea drumului la patru benzi va îmbunătăți capacitatea de trafic și va reduce timpul de călătorie pentru șoferi. Totodată, acest proiect ar putea stimula utilizarea alternativelor la mașina personală, cum ar fi transportul în comun sau alte modalități de deplasare, contribuind la diminuarea emisiilor de carbon și la îmbunătățirea calității aerului în oraș.
”Știm cu toții, doar reamintesc: principală problemă a bucureștenilor este traficul și poluarea care este generată tot de trafic. De aceea trebuie să avem proiecte de fluidizare a traficului. Suntem pe Drumul între Tarlale, o stradă foarte aglomerată care devine din ce în ce mai aglomerată, și mă bucură treaba asta. Cu cât avem mai multe mașini pe aici, cu atât avem mai puține mașini în oraș.
Este mai important să nu mai poluăm orașul, să avem mai puțină aglomerație, mai puțin trafic în oraș. De aceea încurajăm variantele alternative, cum este aici. Da, aici vom lăți drumul la patru benzi.
Începem de la calea ferată, cu relație de stânga-dreapta, intersecție cu Șoseaua Industriilor, astfel încât să creștem capacitatea de trafic și să scădem timpul petrecut la volan”, spune edilul.
Schimbare similară în Galați
Una dintre cele mai aglomerate și periculoase șosele din județul Galați, DN 25, va beneficia în curând de o modernizare și extindere semnificativă. Sectorul de 40 de kilometri al acestui drum național, situat între comuna Hangu Conachi și Galați, va fi supus unor ample lucrări de infrastructură pentru a îmbunătăți condițiile de circulație.
Potrivit autorităților locale, lucrările de modernizare sunt planificate să înceapă în acest an, iar deja a fost lansată licitația pentru a desemna constructorul responsabil cu implementarea proiectului.
Investiția totală pentru această renovare se ridică la peste 300 de milioane de euro, fiind un proiect amplu ce include extinderea șoselei de la două la patru benzi, construirea de poduri și pasaje noi, care se vor îmbina cu cele existente.
Drumul DN 25, supranumit și „Drumul Morții”, este cunoscut pentru traficul intens pe care-l suportă zilnic, cu aproximativ 6.000 de vehicule în tranzit, dintre care peste 1.200 sunt TIR-uri și camioane. Din păcate, acest drum este martorul unor accidente grave, chiar mortale, cu o frecvență alarmantă. În luna februarie, au avut loc două tragedii, ilustrând pericolele iminente pentru participanții la trafic.
Unul dintre aceste incidente a avut loc în urmă cu aproximativ o lună de zile, când un șofer băut, drogat și fără permis a provocat un accident fatal, soldat cu pierderea unei vieți și rănirea altor 7 persoane.
În plus, recent, un alt eveniment tragic a avut loc, când un pieton a fost lovit mortal de o mașină în timp ce traversa un sector al acestui drum. Aceste tragedii subliniază necesitatea urgentă a proiectului de modernizare a DN 25, pentru a îmbunătăți siguranța și fluiditatea traficului în această zonă critică.