Secretul supermarketurilor pentru a atrage cât mai mulți clienți: ‘Nu vor să afli asta’
Secretul supermarketurilor pentru a atrage cât mai mulți clienți a fost dezvăluit, iar informațiile fac furori în mediul online. În condițiile în care prețul alimentelor continuă să crească, oamenii încearcă să găsească cât mai multe modalități de a-și reduce cheltuielile, iar lanțurile de magazine au găsit o modalitate de a profita.
Care este secretul supermarketurilor pentru a atrage cât mai mulți clienți
Un ajutor de nădejde al celor care vor să cheltuie cât mai puțin au devenit cardurile de fidelitate oferite de aproape toate supermarketurile prezente la noi în țară, pentru că acestea includ reduceri și oferte speciale pentru unele produse. Toate aceste beneficii le atrag cât mai mulți clienți.
În plus, unele carduri aduc și bonusuri, pe măsură ce sunt folosite, sumele acumulate putând fi folosite pentru a achita cumpărăturile din centrele comerciale respective.
Aceste carduri de fidelitate de supermarket sunt gratuite, ceea ce îi face pe mulți să își pună unele întrebări, având în vedere că știm prea bine că nimic nu este gratuit, de fapt.
Misterul a fost elucidat de un utilizator al platformei TikTok.
„Supermarketurile nu vor să știi asta” – își începe el videoclipul.
Internautul explică apoi ce se ascunde în spatele acestor carduri, prin punerea în scenă a unei situații ce ne este tuturor cunoscută: interacțiunea client – angajat de supermarket.
Te-ar putea interesa și: Pericolul de pe legumele din supermarketurile din România. Au depășit de peste 8 ori limita admisă
„Nu vor să știi asta”
Când clientul urmează să plătească pentru achiziție, lucrătorul începe să explice avantajele de a deveni „membru”. „Puteți economisi până la 20% la achizițiile dvs.”, spune el.
După ce clientul își exprimă interesul, angajatul dezvăluie secretul:
„Prin furnizarea datelor dumneavoastră, acceptați politicile de comunicații comerciale. În acest fel veți putea primi publicitate conform gusturilor și preferințelor dumneavoastră, deoarece datorită software-ului nostru de inteligență artificială vă vom cunoaște obiceiurile de consum.”
Este, de fapt, o strategie de loialitate.
„În plus, vei avea acel sentiment de exclusivitate, așadar, atunci când mergi să faci o achiziție, ghici la ce supermarket vei merge!”
Informația este cel mai valoros activ al secolului 21, așa că toate companiile sunt interesate să aibă cât mai multe informații despre clienții lor.
Companiile folosesc ceea ce este cunoscut sub numele de marketing de baze de date pentru diferite obiective: identificarea potențialilor clienți, segmentarea clienților care doresc să primească fiecare ofertă, crearea de campanii promoționale în funcție de obiceiurile de consum ale clienților, reactivarea clienților care au timp fără interacțiune etc.
Videoclipul publicat de @_enriquemarin are peste 650.000 de like-uri pe TikTok.
Te-ar putea interesa și: Produsele care sunt furate cel mai des din supermarketuri. Unele te vor surprinde, cu adevărat