Secretul Lidl, Kaufland sau Mega Image. Ce truc folosesc, de fapt, pentru creșterea vânzărilor

Secretul Lidl, Kaufland sau Mega Image. Ce truc folosesc, de fapt, pentru creșterea vânzărilor
Cum își asigură Lidl, Kaufland și Mega Image vânzările. S-a aflat totul

Lidl, Kaufland și Mega Image au un truc uluitor pentru a se asigura că vânzările sunt în creștere! În cazul în care ai observat că mereu depășești lista de cumpărături, se pare că secretele reprezentanților magazinelor au funcționat.

Trucuri folosite de Lidl, Kaufland și Mega Image. S-a aflat rețeta succesului

Socoteala din târg nu se potriveşte cu cea de acasă, așa că, de multe ori, observi că ajungi în locuința ta cu mai multe produse ce nu se regăseau pe lista de cumpărături. Nu îți face griji, multe persoane sunt atrase de a profita de ofertele expuse în magazine și a nu rata orice le face cu ochiul!

Reprezentanții lanțurilor de magazine se folosesc de anumite trucuri pentru a reuși să convingă clienții să cumpere cât mai multe produse, chiar dacă unele nu le trebuie, de fapt. Astfel, vânzările se află în creștere și rafturile se golesc constant.

Spre exemplu, coșurile de cumpărături cât mai mari îi fac pe oameni să își dorească să cumpere mai multe lucruri ce se află pe rafturile magazinelor. În momentul în care se alege un coș mare, intervine conceptul de spațiu și nimeni nu își mai dă seama câte produse se adaugă, de fapt.

Cum se schimbă comportamentul oamenilor la cumpărături. Știai despre aceste secrete?

Ofertele sunt destul de tentante, așa că mulți nu se abțin în momentul în care observă că pot cumpăra mai multe produse în același pachet. În trecut, dozele de suc se vindeau într-un pachet ce conținea 6, iar acum, numărul lor a crescut la 12.

Chiar dacă înainte se cumpărau 6 doze de suc pe săptămână, în momentul de față, 12 doze sunt consumate de oameni în doar câteva zile, toți mergând să mai cumpere un pachet pentru a beneficia de aceste oferte inedite ce duc la creșterea vânzărilor din magazine.

Ce fac, de fapt, reprezentanții magazinelor. Vânzările sunt în creștere

De asemenea, alimentele sunt așezate strategic, elementele esențiale fiind puse în spatele rafturilor. Mai mult, produsele mai scumpe sunt puse în față, unde sunt alăturate și cele mai ieftine ce se potrivesc în combinație, făcându-i pe români să cumpere mai mult.

Fredonezi melodiile pe care le auzi în magazine? Mai mulți reprezentanți se folosesc de acest truc, mai ales pentru că muzica îi face pe oameni să petreacă mai mult timp la cumpărături. Spre exemplu, piesele din tendințe îți dau o stare de bine și te fac să îți dorești să cumperi mai multe produse.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI