Secretul de la bufetul suedez din hotelurile all-inclusive. Sigur nu știai acest detaliu

de: Ioana Bucur
10 07. 2023

Specialiștii care lucrează în domeniu au dezvăluit un truc despre care ar trebui să știe, fără doar și poate, turiștii. Acesta este secretul de la bufetul suedez din hotelurile all-inclusive. Detaliul la care trebui să fii atent când ești în vacanță.

Ce spun experții în neuromarketing despre bufetul suedez din hotelurile all-inclusive

În ultimii ani, tot mai mulți turiști aleg să își petreacă vacanțele în hoteluri ce oferă servicii all-inclusive. Mesele de tip bufet suedez sunt pe placul multora, oamenii fiind atrași de varietatea mare de preparate la prețuri accesibile.

Există însă un secret bine păstrat de cei care lucrează în acest domeniu, ce îi poate ajuta pe turiștii care aleg experiența all-inclusive.

Se pare că în momentul în care suntem în fața unui bufet suedez, creierul nostru se activează în mod diferit decât atunci când mâncăm acasă sau într-un restaurant cu meniu. Potrivit experților în neuromarketing, bufetul gratuit stimulează sistemul limbic, care se ocupă de reglarea emoțiilor, instinctele și nevoile de bază, cum ar fi mâncarea.

Creierul limbic ne îndeamnă să mâncăm mai mult decât avem nevoie, deoarece interpretează că există o oportunitate de a obține mai multe resurse și de a ne satisface dorințele. În plus, bufetul suedez ne oferă o mare varietate de opțiuni, ceea ce ne crește curiozitatea și apetitul.

Te-ar putea interesa și: Cât costă o vacanță all-inclusive de 7 nopți în Turcia 2023. E mai ieftin decât în Bulgaria sau Grecia

Turiștii cred că profită de acest serviciu, însă consecințele pot fi neplăcute

Pe de altă parte, faptul că am plătit un preț fix în avans ne face să simțim că ar trebui să profităm la maximum de acesta și să ne amortizam investiția, chiar dacă asta înseamnă să mâncăm mai mult decât ne cere organismul. Astfel, credem că profităm de serviciu, dar în realitate nu este așa, nu facem decât să mâncăm excesiv fără să avem nevoie și riscăm să ne îmbolnăvim.

Potrivit unui studiu realizat în Statele Unite, marja medie de profit a unui bufet suedez la all-inclusive este de 30%, ceea ce înseamnă că hotelurile câștigă mai mulți bani decât cheltuiesc oferind acest serviciu.

Cu alte cuvinte, specialiștii au dezvăluit că acest serviciu este, de fapt, doar o strategie de marketing foarte eficientă pentru a atrage clienți și a genera venituri.

Te-ar putea interesa și: Cât costă o vacanță all-inclusive de 7 zile în Bulgaria 2023. Prețurile au crescut enorm