Se vinde PRO TV. Tranzacția a intrat pe ultima sută de metri. Ce se întâmplă acum la vârful stației

Autor: Alexandra Chivu - 12:39, 18 oct. 2019
Se vinde PRO TV. Tranzacția a intrat pe ultima sută de metri. Ce se întâmplă acum la vârful stației

Compania-mamă PRO TV este la un pas să fie vândută. Tranzacția a intrat pe ultima sută de metri. ”O chestiune de zile”. Ce se întâmplă acum la vârful stației?

Se vinde PRO TV! Tranzacția a intrat pe ultima sută de metri

Agenția de presă Reuters, care citează publicațiile bulgare și cehe, a anunțat că ”nava-mamă” PRO TV este la un pas să fie vândută către grupul de investiții ceh PPF, controlat de cel mai bogat om din Cehia, Petr Kellner. Ansamblul străin este foarte aproape să încheie discuțiile privind achiziția unei părți majoritare din Centrul European Media Enterprises (CME), de la conglomeratul american AT&T.

Se vinde PRO TV. Tranzacția a intrat pe ultima sută de metri. Ce se întâmplă acum la vârful stației
Conglomeratul american AT&T

Cea din urmă deține controlul a 75% din CME, după ce ”s-a lipit” cu Time Warner. În presa cehă este notat că totul se poate sfârși în câteva zile până se va face anunțul vânzării CME către PPF. De asemenea, și o publicație bulgară de business menționează același lucru. Citând trei surse, jurnaliștii din Bulgaria scriu că discuțiile dintre CME și PPF sunt în fază finală.

CME, 30 de televiziuni în 5 țări

Conform paginademedia.ro, CME a informat, în luna martie a acestui an, că începe un proces de analiză în care au fost luate în calcul mai multe variante. Printre ele, și vânzarea companiei, fie în întregime, fie pe bucăți, o recapitalizare, o fuziune cu un alt partener strategic ori chiar să continue afacerea pe același model.

Anunțul a fost făcut de companie care este listată la bursa de la New York și la cea din Praga, printr-un comunicat de presă, în care este precizat că Boardul de directori al afacerii a întocmit un Comitet Special format din directori independenți care să se ocupe de procesul de evaluare a celor mai bune variante strategice.  Compania CME operează 30 de televiziuni în Bulgaria, România, Cehia, Slovacia și Slovenia.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI