Schimbarea majoră la Lidl cu produsele Cien. Ce a apărut acum în magazine și ce pregătește retailerul

de: Mariana Olteanu
13 10. 2023

Clienții Lidl vor avea parte de o adevărată surpriză! Retailerul a anunțat că îndrăgita gama de produse Cien se va extinde cât de curând. Ce produse noi vor apărea sub umbrela brandului? Lidl a făcut anunțul.

Apar noi produse Cien

În total, gama de produse Cien este formată din 310 produse pentru păr, corp și față , disponibile în cele peste 670 de magazine ale sale. Însă, retailerul anunță că va reînnoi această gamă.

Practic, clienții Lidl vor putea găsi la raft noi produse, fiind vorba, mai exact, de două noi linii de produse vegane axate pe ”combaterea semnelor de îmbătrânire a pielii, regenerarea tenului și menținerea acestuia hidratat”: ‘ Cell Intense Hyaluron ’ și ‘ Q10 Vitamin C Energy ’”

”o gamă extinsă și reînnoită cu peste 300 de produse cosmetice pentru rutine de înfrumusețare. 24 de ore, cu ajutorul actriței și ambasadorului Elena Furiase”, punctează responsabilii.

Citește și: Ce se întâmplă cu prețul alimentelor după scăderea inflației. Românii, revoltați de noile schimbări de la raft

Ce l-a determinat pe retailer să ia această decizie?

În spatele acestei decizii de reînnoire a gamei de produse stau o serie de motive. Printre acestea se numără și recenziile pozitive din partea clienților și nu numai.

Compania transmite că produsele ”CIEN” ale Lidl ”au primit diverse recunoașteri pentru calitatea lor și raportul calitate-preț de către laboratoarele independente”.  Astfel, vestea că gama de produse Cien se va mări îi bucură pe clienții Lidl. Prețul atractiv dar și calitate îi determină pe aceștia să pună mereu produsele în coș.

Citește și: Modul în care LIDL te păcăleşte la raft. Aşa te convinge să cumperi mai mult, detaliul la care să fii atent!

De unde vin, de fapt, produsele Cien de la Lidl

Foarte multe persoane se întreabă de unde vin, de fapt, produsele Cien. Se pare că, acestea sunt produse de compania
Mann & Schrôeder GmbH.  Concret, produsele sunt produse în Germania și apoi expediate către magazinele Lidl din întreaga lume și vândute la prețuri accesibile. Cu timpul, aceste produse au început să fie cumpărate și îndrăgite de milioane de oameni. Această colaborare i-a adus gigantului o creștere a vânzărilor.

”Produsele sale pot fi găsite în magazinele din Polonia, dar și în străinătate. Datorită acestei cooperări, compania a înregistrat o creștere a vânzărilor de 78% în volum față de media lunară a vânzărilor realizate în 2019.”, decalra în 2020 Aleksandra Robaszkiewicz, purtătorul de cuvânt al Lidl.

Citește și: Produsele care dispar din magazinele Lidl. Decizia care îi surprinde pe mulți, va urma și în România?