Schimbarea majoră anunțată de Loteria Română. E oficial, ce se întâmplă cu biletele
Loteria Română trece printr-un proces de digitalizare. Pentru prima dată în istorie, biletele la Loto vor putea fi cumpărate online. Cei interesați vor putea cumpăra biletele din aplicația AmParcat. Însă, aceasta nu este singura aplicație de unde oamenii își vor putea cumpăra bilete la loto.
Biletele la Loto vor putea fi cumpărate online
În curând, biletele la Loto vor putea fi cumpărate și online. Potrivit Directorului General al Companiei Naționale Loteria Română, Ionuț-Valeriu, procesul de extindere a vânzării de bilete a început încă de anul trecut.
„Vânzarea de bilete online prin canalele partenerilor noștri a început ca idee de proiect anul trecut. A durat o perioadă de timp până am putut crea cadrul necesar pentru a implementa acest proiect. La începutul acestui an am încheiat parteneriatul cu primii parteneri care s-au arătat interesați de acest proiect, iar în 5 iunie am lansat cu succes, pentru prima oară în istoria Loteriei Române vânzarea de bilete online”, a afirmat Ionuț-Valeriu Andrei, Directorul General al Companiei Naționale Loteria Română pentru Digi24.
Românii pot cumpăra bilete din aplicația mobilă AmParcat.ro. Aplicația pune la dispoziția doritorilor bilete la tragerile Loto 6/49, Joker, Loto 5/40, Noroc, Noroc Plus și Super Noroc.
Te-ar putea interesa: Femeia fără adăpost care a câștigat 5 milioane de dolari la Loto. Acum se va căsători
Loteria Română își va lansa propria aplicație mobilă
În viitorul apropiat, Loteria Româna va avea propria ei aplicație mobilă. La momentul actual, aplicația se află în stadiu de dezvoltare. De asemenea, compania ia în calcul și colaborarea cu alte aplicații. Prin aceste demersuri, compania își dorește să ajungă la cât mai mulți oameni.
„În prezent mai este încă un partener cu care avem semnat un contract. Ne aflăm în faza de dezvoltare a aplicației. Partenerii noștri de la AmParcat sunt primii care au ieșit pe piață cu aplicația on-line și așteptăm și alte aplicații să vină, să ceară documentația, condițiile comerciale și să implementăm în sistemul de joc online. Ne dorim să atingem o paletă cât mai mare de clienți și, de aceea, vrem să facem parteneriate cu aplicații din diverse domenii, care gestionează un număr foarte mare de utilizatori, astfel încât Loteria Română să poată ajunge cu produsele pe care le are în portofoliu către cât mai mulți cetățeni”.
Ce alte obiective își mai propune compania
De asemenea, Directorul General al Companiei Naționale Loteria Română a declarat că prin intermediul acestui proces, compania își dorește să crească încasările cu 5%. Un alt obiectiv pe care compania și-l propune este scăderea mediei de vârstă a jucătorilor. Prin digitalizare, reprezentanții firmei speră să atragă jucători și mai tineri.
„Am făcut o previziune a creșterii încasărilor cu 5%, dar e foarte greu de cuantificat care este potențialul pieței, mai ales că Loteria Română se adresa, până în prezent, unui public din categoria de vârstă 35-40+, iar prin accesarea biletelor on-line ne dorim să scădem media de vârstă a jucătorilor, înspre 18+. De asemenea, ce este fascinant la acest proiect este că românii trebuie să aibă dreptul la Loterie. Loteria este o companie cu tradiție, înființată în 1906 și fiecare român trebuie să-și urmeze visul. Sunt jucători care au probleme de mobilitate, cu dizabilități, cărora le era foarte greu să ajungă la o agenție Loto, sau la un partener să joace un bilet Loto. Acolo unde există o conexiune la internet și un dispozitiv mobil, orice jucător poate să joace la Loto”, a mai declarat directorul general al Companiei Naționale Loteria Română.
Te-ar putea interesa și: Un bărbat a câștigat la Loto de 3 ori într-un singur an. Ce numere a folosit