Schimbare istorică anunțată de PRO TV. E prima dată când se întâmplă în 20 de ani

Schimbare istorică anunțată de PRO TV. E prima dată când se întâmplă în 20 de ani
Schimbare istorică anunțată de PRO TV

Este o schimbare istorică anunțată de Pro TV. Este prima dată când se întâmplă asta în 20 de ani. Schimbarea este una oficială și a intrat în vigoare la începutul lunii septembrie.

Schimbare istorică anunțată de PRO TV

Schimbarea istorică anunțată de PRO TV este aceea că și-a modificat oficial publicul comercial, după mai bine de două decenii în care vânzarea de publicitate s-a făcut pe categoroa telespectatorilor între 18 și 49 de ani, din mediul urban.

Astfel că noul public pe care vinde Pro TV a intrat în vigoare la începutul lunii septembrie. De altfel, agențiile și clienții au fost anunțați deja de schimbare, încă de săptămâna trecută, alături de un clip filmat la lansarea grilei PRO TV.

Prin urmare, noul public comercial al stației este dat de telespectatorii între 21 și 54 de ani, de la nivelul întregii țări, și numai urban, ca și până acum.

Targetul mai ia în considerare și un alt aspect, cum ar fi categoriile socio-profesionale Esomar, așa că noul segment comercial al postului PRO TV o să fie 21-54 de ani ABCD, iar singura categorie exclusă este E, adică ”Muncitori manuali și non-manuali cu nivel de educație scăzut, proprietari de întreprinderi mici și agricultori”.

”Trecerea de la 18-49 la 21-54 înseamnă şi o creştere a publicului comercial”

Însă care au fost motivele pentru care public comercial s-a schimbat de la 18-49 urban, la 21-54 de ani ABCD, naţional?

”În ultimii ani am fost martorii, sau chiar actori mulţi dintre noi, ai migraţiei locative a populaţiei din urban către zonele metropolitane ale oraşelor”, a spus Florin Alexandrescu, Chief Business Officer Pro TV, citat de protv.ro.

”S-au construit peste un milion de locuinţe în ultimii 10 ani în aceste zone, acest fenomen fiind în accelerare după începutul pandemiei”, continuat el.

De asemenea, un alt fenomen social foarte răspândit este migrarea segmentului de vârstă 18-20 de ani în afara României, mai exact este vorba despre tinerii care pleacă în străinătate pentru studii sau în scop lucrativ,

”Trecerea de la 18-49 la 21-54 înseamnă şi o creştere a publicului comercial”, a spus Lucia Antal, şeful cercetării Pro TV.

”Este important de menţionat ca populatia descrisă de noul target comercial reprezintă 40% din populaţia României, o creştere semnificativă faţă de 24%, cât reprezenta vechiul target comercial.

Asta înseamnă din punct de vedere măsurare a audienţei TV că şi sub-panelul reprezentat de noul target este mai mare”, a mai spus Lucia Antal, pentru Pro TV.ro.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI