Recorduri de Audiență și creștere semnificativă pe Social Media pentru cea de-a treia Ediție a BUZZ HOUSE
Cea de-a treia ediție a BUZZ HOUSE, una dintre cele mai intense provocări ale verii pentru creatorii de conținut online din România, a cucerit în mod impresionant audiența și Social Media, atrăgând zeci de mii de noi urmăritori.
Recorduri și creșteri semnificative în Social Media. A avut loc cea de-a treia Ediție a BUZZ HOUSE
În perioada 15-25 iunie, competiția s-a desfășurat într-o locație pitorească, pe malul lacului Snagov, și a adus împreună unii dintre cei mai creativi și virali creatori de conținut din România. Ceea de-a treia ediție a înregistrat cifre record de audiență, cu un impact semnificativ pe Social Media.
Pe parcursul competiției, au fost câștigate peste 40.000 de noi urmăritori pe TikTok, 10.000 de noi urmăritori pe Instagram și peste 12.000 pe canalul de YouTube al competiției, subliniind astfel interesul crescând al publicului pentru conținut de calitate în mediul online.
Provocare acceptată de cei mai cunoscuți creatori de conținut din România
Printre cei care au acceptat provocarea Global Talent United și GLOBAL RECORDS s-au numărat Dia Condurache, Vlad Neamțu, S1KE, Delia Degan, Robynet, Luana Genevieve, Adi Istrate, Skarlet și Costi Max, cei mai cunoscuți creatori de conținut din România.
Vlad Neamțu a triumfat în această ediție, câștigând un premiu deosebit – un Audi A3 decapotabil. Această victorie a fost deosebit de emoționantă pentru Vlad, deoarece ziua câștigării mașinii coincidea cu ziua de naștere a tatălui său decedat.
El a declarat că mașina este un cadou special de la tatăl său și nu ar putea să o vândă, așa că a ales să o împrumute prietenului său, Costi Max.
Costi Max, „rivalul” său din competiție, a primit o dronă MINI 3 PRO ca premiu și a menționat că competiția a fost plină de emoții, dar rivalitatea lor a fost în fața camerelor, deoarece în realitate se înțeleg foarte bine.
Premii Impresionante și Producție de Top
Pe parcursul celor zece zile de competiție, participanții au trecut prin probe dificile pentru a câștiga unul dintre cele 10 premii puse în joc, în valoare totală de 25.000 de Euro.
Competiția a fost susținută de partenerul Samsung, împreună cu Chupa Chups, Izvoarele Calimani, Mega Image, Julius Meinl, Noodle Pack, Avon, Granini, Tuborg și Burn.
Skarlet a câștigat două premii, o brățară cu diamante și un scuter electric, iar Delia a primit un lingou de aur de 20 de grame. Adi Istrate a câștigat 1.700 de euro, iar Dia Condurache a plecat acasă cu un TV Samsung THE SERO SMART și un soundbar Samsung. S1KE a primit un ceas Longiness La Grande Classique cu 12 diamante încrustate pe cadran, în timp ce Luana Genevieve va petrece o săptămână într-o binemeritată vacanță pe Coasta de Azur.
„Această ediție a BUZZ HOUSE ne-a depășit așteptările și ne bucurăm să vedem că, de la ediție la ediție, numărul celor care ne urmăresc și interacționează cu ceea ce se întâmplă în competiție este din ce în ce mai mare. Atât participanții, cât și publicul, au avut parte de o experiență inedită pentru că provocările au fost variate și spectaculoase”, a declarat Claudiu Ilioiu, Head of Global Talent United.
Cine au fost gazdele evenimentului
Gazdele acestei ediții au fost Denis Matroș, câștigătorul celei de-a doua ediții BUZZ HOUSE și proprietar al Academiei de TikTalk, și Cezara Cristescu, creator de conținut în zona de fashion și beauty și fondatoarea proiectului Behind.
Fanii creatorilor de conținut pot urmări cele mai interesante momente din competiție pe canalele de Instagram și TikTok ale proiectului BUZZ HOUSE, precum și pe paginile oficiale de YouTube ale proiectului, unde pot viziona cele 10 episoade care documentează cele mai importante și amuzante momente petrecute în casă de către concurenți.