Produsul adorat de români care se vinde cu aproape 2 lei la Lidl. Oferta pe care nu ai voie să o ratezi în acest weekend
Valul de scumpiri i-a determinat pe români să-și schimbe obiceiurile de cumpărare și să caute cele mai accesibile produse. Din acest motiv, mii de români stau cu ochii pe oferte mereu. Unul dintre supermarketurile care și-au făcut un renume în acest sens este și Lidl. Una dintre cele mai îndrăgite oferte este cea a produselor care se vând cu aproape 2 lei.
Produsul care se vinde cu doar 2 lei
Lidl a pus pe raft un nou produs adorat de români și care se vinde la un preț bun. Este vorba, mai exact, de către scăricica de porc, care se va găsi în magazinele Lidl la prețul de 2,19 lei până pe 23 iulie. Clienții pot opta fie pentru scăricică de porc natur sau fie pentru scăricică marinată. Românii care vor să profite de această ofertă ar trebui să se grăbească pentru că stocul este unul limitat. Nu numai acest produs se găsește la un preț bun ci și altele. Pe rafturile cunoscutului supermarket vom putea găsi cârnați stick la prețul de doar 4,49 lei.
Românii s-au obișnuit deja cu ofertele puse la dispoziție de către gigantul german. Produsele și ofertele au făcut ca veniturile acestei companii să crească. Supermarketul a înregistrat o creștere a vânzărilor de aproape 26%. În urmă cu un an, Lidl a deschis peste 50 de magazine noi. În primele luni ale anului 2023, gigantul a deschis alte 15 magazine noi numai în ultimele trei luni al anului 2023 pe piețele pe care activează.
Te-ar putea interesa și: Lichidul minune de la Lidl care îţi lasă tigăile şi oalele că noi. Costă doar câţiva lei
Se deschide un nou magazin Lidl
În urmă cu câteva zile, gigantul german a mai inaugurat un nou magazin în București, pe o suprafață totală de 1.331 de metri pătrați, și este situat pe șoseaua Alexandriei, din Sectorul 5 al Capitalei.
”Inaugurarea magazinului Lidl din București continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente.
Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă.
În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România.”, se arată în comunicatul Lidl România.
Te-ar putea interesa și: Produsele de aproape 2 lei de la Lidl România care intră de joi în magazine. Oferta pe care clienții nu o pot rata