Pro TV și Antena 1 au primit o lovitură neașteptată. Ce s-a întâmplat aseară este fără precedent
Zilele de după Revelion au adus mulți români în fața micilor ecrane. Dacă Atena 1 oferea un iRoast Istoric”, Pro TV a propus una din producțiile blockbuster americane, a anului 2018. Este vorba de ”Avengers: Infinity War”, un film cu încasări fabuloase la boxoffice. Dar, cu toate astea, Pro TV și Antena 1, au pierdut lupta în fața celor de la Kanal D.
Kanal D, audiențe impresionante în a treia seară a lui 2021
Seara de 3 ianuarie a adus și audiențele principalelor posturi TV din România. Pro TV a sperat să câștige bătălia, difuzând una din cele mai importante producții a anului 2018, ”Avengers: Infinity War”.
De cealaltă parte, Antena 1 a propus telespectatorilor un show special iRoast-uri Istorice”, exact la aceeași oră. Conform datelor statistice lupta dintre Pro TV și Antena 1 pe segmentul orar de difuzare al celor două producții, a fost câștigat de Kanal D cu ”Roata Norocului”, cu aproximativ 1,7 milioane de români în fața micului ecran.
Este una din marile surprize ale începutului de an, Kanal D ocupând locul 1, urmat de Atena 1 și Pro TV pe locul trei. La nivel comercial Pro TV a avut câștig de cauză în audiențe, urmând ca după ora 23:00, Pro TV să revină în locul fruntaș pe segmentul orar.
Pro TV și Antena 1, încă lideri de piață
Pro TV și Antena la nivel național, în general, în anul ce a trecut au fost lideri de piață. Când vine vorba de audiențe cele două posturi au avut cifre importante, lupta dintre ele dându-se mai mult pe segmentul de tineret și comercial. Pe segmentul de știri, Digi 24 și Antena 3 și-au menținut poziția de lider. În ceea ce privește televiziunea generalsită, Pro TV și Antena 1 au rămas în primele poziții, la modul general.
În noaptea de Revelion, Pro TV a pierdut lupta în fața celor de la Antena 1. Dacă Pro TV difuza un concert de muzică electronică, Atena 1 revenea cu Dan Negru și celebrul său Revelion cu mască. Conform datelor, în noaptea dintre ani, Antena 1 a avut un recor de audiență de aproximativ 3,6 milioane de români.
Din acest număr aproximativ, 2.6 milioane au fost la nivel național. La nivel urban au fost 1,3 milioane de români în fața micilor ecrane la Revelionul Antena 1. Și la nivelul comercial, în noaptea de Revelion, Antena 1 a avut peste jumătate de milion de telespectatori tineri. Rămâne să vedem care vor fi noile producții din 2021 propuse de Pro TV și Antena 1, dar și de celelalte posturi generaliste, și să vedem care vor fi audiențele din acest nou an.