Povestea reclamei virale cu Mihai Bendeac la Mega Image. Cum trebuia să fie, de fapt
Mihai Bendeac a acceptat provocarea de a participa într-un spot publicitar într-o campanie pentru supermarketul Mega Image. Celebrul actor a povestit care este povestea din spatele reclamei.
Cum trebuie să arate inițial reclama cu Mihai Bendeac de la Mega Image
Surpriză pentru fanii lui Mihai Bendeac. Juratul de la iUmor este protagonistul unei reclame la Mega Image, spot publicitar care a cucerit inima românilor. Actorul a dat detalii despre povestea din spatele clipului de câteva secunde precum și motivul pentru care a ales Mega Image.
Mihai Bendeac le-a mărturisit prietenilor săi virtuali de pe Facebook faptul că s-a bucurat de propunerea venită din partea celebrului retailer, având în vedere faptul că el este un client fidel al supermarketului, obișnuit fiind să-și facă toate cumpărăturile de la Mega Image încă „de când era puști”, după cum spune chiar el.
„Prima reclamă TV în care mulți dintre voi mă veți vedea. De ce Mega Image. Pentru că acolo îmi fac cumpărăturile în drum spre casă de când eram puști. A fost greu până am acceptat această campanie. Am aflat că este vorba despre mine și un Leu animat.
“Un Leu animat?!” am zis eu. “Wtf?!” Abia atunci mi-am dat seama (vă dați seama cât sunt de prăjit) că sigla Mega Image (unde merg de 20 de ani) este un leu. “Da! Și leul din siglă prinde viață!”. Am stat să mă gândesc la asta. Apoi am răspuns: “Nu ar fi mai fain dacă prinde viață și doar eu îl văd?”. Aici ne-am blocat puțin în discuții. Căci Leul Animat trebuia să fie al tuturor.
Ce presupune spotul publicitar Mega Image cu reclama în care joacă Mihai Bendeac
Campania celor de la Mega Image se numește Mega Regatul Ofertelor, în care leul Mega, simpatica mascotă ce reprezintă sigla celebrului supermarket, îți dă întâlnire pentru a-ți prezenta cele mai bune oferte și te ajută să cumperi tot ce este bun la prețul cel mai mic.
Deși a vrut să renunțe la proiect, Mihai Bendeac s-a bucurat atunci când oficialii magazinului Mega Image au acceptat propunerea sa de spot, ideea de a fi singurul care vede leul în magazin.
„El este cel care îți vorbește despre produse, promoții etc. “Ok… Dar nu ar fi mișto dacă, la început, mi s-ar arăta doar mie? Hai să luăm situația dată pe bune. Concret! La cum e creierul meu, cum aș reacționa dacă aș vedea un Leu Animat din senin.”
Au urmat negocieri pe această temă. Apoi am vrut să renunț. Deși mi-ar fi părut rău fiindcă aveam posibilitatea să fac o campanie pentru ceva de care chiar sunt atașat ca și client de atâția ani.
Apoi am ajuns la o înțelegere. Și a apărut această campanie. Cu un spot TV la care s-ar uita curioși copiii și continuarea poveștii în alte spoturi online. Vă îmbrățișez!”, a explicat Mihai Bendeac pe contul său oficial de Facebook.