Pavel Bartoș a spus adevărul despre Vocea României. Câți oameni lucrează, de fapt, în echipa emisiunii de la PRO TV
După lansarea celui de-al nouălea sezon Vocea României, prezentatorul emisiunii a făcut o dezvăluire interesantă despre show-ul de la PRO TV. Pavel Bartoș a dat din casă și a vorbit despre echipa care lucrează la acest proiect, proiect care la fiecare ediție se bucură de audiență răsunătoare. Câți oameni se află, de fapt, în spatele acestui show, dar și alte detalii importante, în materialul următor!
Pavel Bartoș, dezvăluiri despre Vocea României
Oficial, sunt doar câteva persoane care apar în fața camerei și pe care publicul le cunoaște de la Vocea României.
Cum era de așteptat, vedetele sunt cele care ajung în atenția publicului, însă, de fapt, echipa emisiunii este compusă dintr-un număr mare de oameni.
Telespectatorii îi știu pe Pavel Bartoș – prezentator al show-ului de talente și pe jurați – Smiley, Irina Rimes, Horia Brenciu și Tudor Chirilă, iar ulterior ajung să-i cunoască pe concurenți. În această situație, pe concurenții sezonului 9 Vocea România.
În spatele proiectului de succes de la PRO TV, se află de fapt o echipă numeroasă, lucru dezvăluit de Bartoș pe o rețea de socializare.
„Noi suntem cei din fața camerelor, dar marele merit este al întregii echipe de la Vocea României, peste 200 de oameni! Bravo vouă, bravo nouă! Vă mulțumesc! Ei sunt doar o parte, dar cu drag îi îmbrățișăm și pe ceilalți!”, a scris Bartoș într-o postare pe instagram.
Câți oameni au urmărit noul sezon Vocea României cu Brenciu jurat
Una dintre noutățile sezonului 9 Vocea României, care a debutat vineri seara -6 septembrie, la PRO TV, îl reprezintă și formula de jurați pe care mizează acum producătorii emisiunii.
Horia Brenciu a revenit în cărți la Vocea României, iar acest lucru pare să fie de bun augur.
Conform materialului prezentat de paginademedia.ro, vineri seara, emisiunea de la PRO TV s-a instalat detașat pe poziția de lider. În clasament,, la nivel național și la orașe, Vocea României a fost urmat de serialul de pe Kanal D, iar pe publicul comercial, Antena 1 a avut locul secund.
Pe targetul național, debutul celui de-al nouălea sezon Vocea României a avut o medie de aproape 1,7 milioane de români care s-au uitat la show în fiecare minut, în creștere față de anul trecut, când înregistra o medie de 1,4 milioane.