O gravidă a băut zeamă de varză dimineața. Ce s-a întâmplat cu grețurile matinale apoi

O gravidă a băut zeamă de varză dimineața. Ce s-a întâmplat cu grețurile matinale apoi

Una din dietele bune pentru gravide ar fi cea cu zeamă de varză. O gravidă a testat dieta și se pare că a avut succes. Pentru o viitoare mamă, spun specialiștii, îngrijirea sănătății devine de două ori mai importantă.

Efectele dietei cu zeamă de varză asupra unei gravide

Pentru a asigura o naștere sigură și un copil sănătos, adoptarea unei diete conștiente este o necesitate. A face legumele verzi să facă parte din dieta ta are multe avantaje, iar o astfel de legumă este varza. Oferă o serie de beneficii pentru sănătatea viitoarei mame.

Cu toate acestea, la fel ca în cazul fiecărui aliment, există câteva riscuri asociate consumului de varză în timpul sarcinii. O gravidă a testat dieta cu zeamă de varză, și conform acesteia, efectele s-au simțit imediat.

Femeia spune că după cura cu zeamă de varză a putut observa efectele acesteia imediat. Astfel femeia a resimțit că a început să aibă o digestie mai bună. În același timp i-a încetinit luarea în greutate, fiind știu faptul că în timpul sarcinii o viitoare mămică ia în greutate.

Un alt efect imediat al curei cu zeamă de varză a fost reglarea tensiunii arteriale, verificată la unul din controalele ginecologice. Este știut faptul că în această perioadă există riscul unei anemii sau a fenomenului de umflare a picoarelor. În același timp dieta cu zeamă de varză diminuează riscul de exces de lapte mamar în timpul și după naștere, spune femeia.

Femeia a povestit că după cura cu zeamă de varză nu a mai avut simptome de anemie și nici picioare umflate. În afară de aceste efecte, femeia a spus că celebrele grețuri matinale nu au mai fost atât de frecvente, și a putut duce sarcina cu bine până la final.

Beneficiile verzei în alimentația unei gravide

Dacă rezultatele curei cu zeamă de varză sunt deja demonstrate, se datorează și beneficiilor pe care le are varza în alimentația unei femei gravide. În același timp, spun nutriționiștii există și câteva efecte negative, în cazul în care este consumată excesiv.

Nutriționiștii spun că este foarte recomandat ca o gravidă să aibe în dietă varza, pe timpul sarcinii. Varza este o legumă săracă în calorii, bogată în fibre. varza este încărcată cu substanțe nutritive esențiale pentru corpul dumneavoastră, cum ar fi:

  • Carbohidrați,
  • proteine,
  • fibre,
  • grăsimi,
  • Vitamina A, C, K, B6,
  • acid folic,
  • piridoxină,
  • niacină,
  • riboflavină,
  • tiamină,
  • Potasiu,
  • sodiu,
  • calciu,
  • fier,
  • magneziu,
  • zinc ,
  • fosfor

 

Cu toate acestea, ar trebui să evitați consumul de varză crudă, deoarece este cel mai probabil legat de bacterii, care pot provoca intoxicații alimentare. Bolile transmise de alimente, cum ar fi listeria, sunt foarte riscante, deoarece infecția vă poate îmbolnăvi pe dumneavoastră și pe copilul nenăscut și, de multe ori, a dus la avort spontan, naștere prematură șsau chiar decesul fătului.

Dacă consumați varza în timpul sarcinii, asigurați-vă că o spălați în mod corespunzător, fierbeți și gătiți leguma înainte de a o consuma. Poate doriți să evitați articolele care includ varză crudă, cum ar fi salată de varză. Puteți consuma varză sub diferite forme, făcându-o astfel o legumă versatilă.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI