Nu mai proceda niciodată așa când te cazezi la hotel. Greșelile pe care le fac cei mai mulți turiști

de: Oriana Popescu
06 06. 2023

Tuturor vă plac vacanțele și vă așteptați să fiți tratați  măcar în vacanță la cel mai înalt nivel, unde toată lumea să vă  înțeleagă, personalul hotelului să fie prietenos și mereu la dispoziția voastră, dar v-ați întrebat vreodată ce așteptări are personalul hotelier de la voi? Dacă ați ști, nu ați mai proceda niciodată așa când vă cazați la hotel.

Ce urăste cel mai mult personalul hotelului la un client?

Hotelurile sunt locuri în care turiștii, și nu numai, caută confort, relaxare și servicii de înaltă clasă. Cu toate acestea, chiar dacă oaspeții au pretenții ridicate și ei trebuie să țină cont de personalul hotelului și de doleanțele acestora. Dacă veniți la un hotel, nu înseamnă că toți angajații trebuie să fie disponibili ori de câte ori aveți nevoie, nici nu trebuie să fie bone pentru copii, sau însoțitori pentru animalele voastre de companie, căci nu ați plătit aceste servicii.

De asemenea, cum angajații sunt atenți când vine vorba de oaspeții săi, și tu, ca oaspete, trebuie să fii atent cum îi abordezi. Este lipsit de respect să  întrebi un angajat al hotelului în timpul programului de muncă despre viața lui privată. Mulți angajați sunt departe de familiile lor și atunci atingi o latură sensibiă  și le poți strica ziua de-a binelea. Ei sunt aici pentru a vă ajută, nu pentru a se deschide în fața voastră, cu atât mai puțin pentru a vă ține companie. Când vine vorba de curățenie, de fiecare dată se găsește un cârcotaș care să găsească ceva de spus, chiar dacă anagajații depun tot efortul ca totul să fie curat, baia să fie frumos mirositoare și dezinfectată.

De ce unii oaspeți decid să distrugă cartela pentru accesul în camera de hotel?

Există oameni care cred că  acea cartelă, care le permite accesul în camera de hotel, ascunde datele lor personale, așa că, nu ezită să rupă chiar ei însuși acea cartelă. Această presupunere a turiștilor este complet eronată, deoarec cartela respectivă nu conține altceva decât un sistem care permite deschiderea ușii camerei de  hotel.

Tot o problemă des întâlnită, care îi irită pe anagajații hotelurilor, sunt plângerile care nu se aduc la momentul oportun, ci doar la ,,momentul check-outului”,  moment în care e prea târziu ca să se mai găsească o soluție și să se remedieze problema cu care vă confruntați. Așa că, dacă vreți să aveți un sejur cât mai plăcut, încercați și voi să le faceți munca cât mai plăcută angajaților de la hotel.