Mutarea surpriză luată de Lidl. Se schimbă totul în magazine, ce decizie au luat germanii
Foarte mulți dintre clienții Lidl vor avea surpriza neplăcută atunci când vor merge la magazinul preferat. Nu vor mai găsi produsele cu care erau obișnuiți. Care este mutarea surpriză luată de retailerul german. Se schimbă totul în magazine, ce decizie au luat germanii.
Lidl scoate de la vânzare cele mai căutate alimente. Ce introduce în locul lor
Rețeaua de supermarketuri germane Lidl își schimbă strategia de vânzări. Reprezentanții Lidl au anunțat că vor avea în vedere generația tânără de clienți, astfel că o mare parte din cele mai dorite produse vor dispărea definitiv de pe rafturi.
Astfel, retailerul german va modifica radical oferta de la raft, în cadrul unei noi strategii de vânzări.
Care este interesul Lidl
Conform oficialilor companiei, scopul este de a se reduce mult proporția produselor de origine animală scoase la raft. Produsele scoase vor fi înlocuite, în timp, cu produse alimentare, de origine vegetariană sau vegane.
„Puteți vedea tot mai multe produse vegetariene și vegane pe rafturile supermarketurilor și magazinelor cu discount. Gama de alimente fără carne sau alte produse de origine animală este acum imensă – de la alternative la lapte la înlocuitori de carne și la produse de igienă”, a trasmis publicația germany.detailzero.com, care citează un oficial al companiei Lidl.
Omul trebuie să se adapteze noii situații?
Christoph Graf, un oficial al Lidl care administrează rețelele de magazine, a anunțat pentru Lebensmittelzeitung în cadrul evenimentului „Săptămâna Verde” că nu există alternativă, deoarece nu există o a doua planetă. În opinia lui, oamenii trebuie să-și adapteze dieta alimentară în funcție de resursele planetei.
Omul trebuie să se hrănească luând în calcul „limitele noastre planetare” și resursele pământului care sunt suficiente pentru zece miliarde de oameni. Astfel, conținutul de carne trebuie redus substanțial, iar ca atare va fi redusă și gama de produse de origine animală scoase la vânzare, la raft, în magazinele Lidl.
Generația tânără va fi mulțumită?
„Cred că tânăra generație va fi fericită dacă ne ocupăm de subiect. Deși nu ne putem aștepta imediat la o creștere a vânzărilor, clienții ar putea, totuși, să perceapă gama modificată ca pe o trăsătură de diferențiere”, a mai spus Christoph Graf.
De acum, compania germană va crește proporția de produse de proteine vegetale din gama magazinelor.
Lidl va aduce săptămâni tematice
Conform lui Christoph Graf, Lidl plănuiește săptămâni tematice speciale pentru a aduce la cunoștința clienților săi noua strategie de vânzări.
Chiar și așa, susțin reprezentanții Lidl, nu se dorește o schimbare a dietei clienților ci motivarea lor pentru a alege proteinele vegetale. Nu în ultimul rând, potrivit lui Christoph Graf, retailerul dorește să-și motiveze și concurența să treacă la produse vegetale.