Motivul uluitor pentru care un bărbat din Iași a fost obligat să îi plătească 100.000 de euro fostei soții. Totul a pornit de la rețelele de socializare
Un bărbat din Iași a fost condamnat de magistrați să îi plătească o mică avere fostei sale neveste, după ce a făcut câteva postări pe rețelele de socializare. Acum, bărbatul trebuie să-i plătească femeii suma de 100.000 de euro, reprezentând daune morale.
Obligat să îi plătească o mică avere fostei soții
Pe lângă suma imensă pe care este trebuie să o plătească, fostul soț este obligat de magistrați să își ceară scuze atât pe Facebook, cât și pe WhatsApp. Procesul dintre cei doi a început în urmă cu mai bine de un an.
Prin chemarea în judecată, femeia a solicitat ca instanța să constate încălcarea dreptului acesteia la onoare, reputație, demnitate, imagine și viață privată. Pârâtul ar fi trimis imagini și mesaje denigratoare, în numele ei, pe rețelele de socializare.
Pârâtul este obligat să înceteze pe viitor încălcarea drepturilor ei, să-și ceară scuze în mod public pe cele două rețele de socializare și să îi plătească fostei soții 100.000 de euro, reprezentând daune morale.
Ieșeanca a spus că, pe 16 noiembrie 2018, a fost înștiințată că numărul ei de telefon a fost trecut de pe cartele pre-pay pe abonament. Aceasta a fost la compania Orange, unde a aflat că soțul ei i-a transferat numărul, folosindu-se de el și intrând pe conturile ei de Facebook și WhatsApp.
Potrivit acesteia, bărbatul ar fi trimis mesaje și imagini în numele ei, către diverși bărbați, pentru a o denigra. Femeia a aflat de acest lucru de la rudele ei, care au întrebat-o de ce postează astfel de lucruri.
Ce a spus bărbatul acuzat de nevastă
Pe de cealaltă parte, bărbatul acuzat spune că nu are nicio legătură cu cu faptele invocate de fosta lui soție și a cerut respingerea cererii de chemare în judecată.
„Eu nu am nicio legătură cu faptele invocate de reclamantă în cererea de chemare în judecată. Este adevărat că am trecut numărul de telefon de pe cartela pre-pay pe abonament, cu scopul de a putea achita abonamentul on-line, întrucât numărul era folosit pentru a discuta cu copiii noștri. În ceea ce privește postările de pe contul de Facebook și WhatsApp, reclamanta a avut în permanență acces, putând fi accesate de pe orice alt dispozitiv, acestea fiind conturi comune ale noastre”, a afirmat ieșeanul în instanță.