Motivul halucinant pentru care nişte turişti au fost taxaţi pentru că au cerut să li se taie un sandviș. Cum s-a apărat patronul

de: Mariana Olteanu
11 08. 2023

Doi turiști au avut parte de o experiență neplăcută în sejurul lor din Italia. Un restaurant i-a taxat cu doi euro pentru că au cerut să li se taie un sandviș. Ce spune conducerea restaurantului?

Turiști taxați pentru tăierea unui sandviș

Doi turiști din Marea Britanie au decis să-și petreacă vacanța în Italia. În timpul călătoriei, cei doi au avut parte de o experiență nu prea frumoasă.

Turiștii se aflau în apropiere de Lacul Como, iar la un moment dat s-au oprit să ia masa. Odată ajunși la restaurant, turiștii au comandat un sandiș, pe care i-au cerut angajatului să îl taie în două, pentru a-l împărți.

Te-ar putea interesa și: Cât a plătit un român pe două șezlonguri și o umbrelă în Italia: ‘Să mai spună cineva că Mamaia e scumpă’

Surpriza a venit în momentul în care, angajatul le-a comunicat că pentru această sarcină îi va taxa cu 2 euro. ”Cererile suplimentare costă bani”, le-a replicat managerul restaurantului turiștilor stupefiați. Experiența l-a deranjat atât de tare pe unul dintre bărbați, încât a decis să-i avertizeze și pe alți turiști.

”Eram două persoane și am cerut un sandviș pe care l-am fi mâncat în doi la masă”, a explicat unul dintre turiști.

”Dar trebuie să plătim pentru că am cerut să ne taie pâinea prăjită în două? Incredibil, dar adevărat”, a adăugat el.

”Acest lucru nu mi s-a întâmplat niciodată în Italia: nu mi s-a întâmplat în niciun loc din lume pe care l-am vizitat”, a scris bărbatul pe TripAdvisor.

În anunț, cei doi au atașat și o poză cu nota de plată, în care se vedea un supliment de doi euro pentru ”împărțirea în două”.

Te-ar putea interesa și: Cât a plătit Delia pe o noapte de cazare la hotelul de lux din Italia. Suma este aiuritoare

Ce spune conducerea restaurantului

Nu a durat mult iar întâmplarea celor doi turiști a ajuns virală. La scurt timp după incident, restaurantul a comunicat și punctul lor de vedere.

”Dacă un client îmi cere să fac două felii de pâine prăjită, trebuie să folosesc două farfurii, două șervețele”, a spus acesta.

”Este adevărat că, clientul are întotdeauna dreptate, dar este de asemenea adevărat că solicitările suplimentare au un cost”, s-a apărat el.

Te-ar putea interesa și: Ce a pățit o femeie în concediul din cea mai scumpă zonă a Italiei. S-a enervat și a făcut totul public: ‘Asta nu e vacanță’