Mesajul ING Bank pentru toți clienții săi. Ce se întâmplă cu plățile online

Ce anunt a facut ING Banh in privinta platilor online

ING Bank a făcut un anunț pentru toți clienții săi în care informează ce se întâmplă cu plățile online.

Mesaj de la ING BANK pentru toți clienții săi din România. Ce se întâmplă

ING Bank are miercuri un nou mesaj important, de ultima ora, pentru toti clientii sai din toata Romania, unul despre care ar trebui sa aflii chiar acum. Mesajul vine cu o serie de informații foarte importante pentru toți clienții.

Astfel, reprezentanții ING Bank explica în mesajul important de ce pentru unele dintre plățile online făcute de către clienți nu este cerutaă o metodă de autorizare pentru finalizarea lor.

Noi metode de autorizare a plăților

Instituția financiară a început să ofere explicații de acest gen pe site-ul sau după ce a hotărât să implementeze noi metode de autorizare a plătilor efectuate online, acestea fiind foarte departe de cele mai bune pentru clienți.

Astfel, ING Bank le solicită acum clienților săi din România să aprobe plățile prin accesarea platformei HomeBank, sau a aplicației sale, procedurile fiind cu mult mai complexe decat în trecut, din nefericire pentru noi toți românii.

De ce face ING modificările respective

De asemenea, ING Bank continuă seria explicațiilor privind modificările făcute pentru toți clienții din toată țara, iar în rândurile de mai jos puteti vedea și de ce pentru anumite plăți online nu se cere vreo metodă de autorizare din partea băncii ING.

În plus, valoarea plătii, recurenta, analiza de risc, sau achiziția de pe un website din afara Europei, sunt cele 4 motive din cauza cărora nu se impune autorizarea prin 3D Secure de către ING Bank, chiar dacă asta va scuteste de pașii suplimentari, nu este mereu o veste buna.

3D Secure oferă mai multă siguranță la plățile online

Nu în ultimul rând, ING Bank, la fel ca și alte bănci din România, a implementat 3D Secure pentru a le da clienților săi mai multă siguranță în ceea ce privește plățile online, precum și pentru a-i scuti de bătăi de cap în cazul în care oamenii încearcă să acceseaze un website fals.

Din nefericire, unele dintre noile metode de securizare a platilor prin 3D Secure nu sunt chiar așa simple, însa totul este făcut pentru ca clienții să fie protjați împotriva fraudelor online, care în pandemia de COVID-19 au devenit tot mai multe, din nefericire.

ING continuă seria implementării a noi măsuri de siguranță

De asemenea, ING Bank implementează tot mai multe sisteme de siguranță pentru a-și proteja clienții, asa cum fac și celelalte banci. Astfel, este de așteptat să le tot vedem în următoarea perioadă anunțate și de către alte instituții bancare.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI