Mall-ul care se deschide în Bucureşti în toamna lui 2024. E mult aşteptat de locuitorii din zonă, ce aduce nou
Un nou mall se va deschide în scurt timp în Capitală. Termenul final este toamna acestui an. Este așteptat de toți bucureștenii, și nu numai. Va fi diferit față de celelalte mall-uri din țară.
Jumbo Mall se va deschide în București
Junbo pregătește deschiderea Jumbo Mall, primul său magazin de acest fel din țara noastră. Grupul are în plan să deschidă mai multe astfel de mall-uri în România.
Retailerul grec de jucării și decorațiuni a primit autorizația pentru amenajarea noului magazin, care se va afla la al doilea etaj al fostului mall Liberty Center, din cartierul Rahova.
Jumbo a cumpărat fostul mall în anul 2023, potrivit datelor analizate de Profit.ro. Centrul comercial a fost deschis pentru renovare la scurt timp după achiziție, în toamnă, iar deschiderea Jumbo Mall este programată pentru luna noiembrie a acestui an.
Jumbo a plătit anul trecut 20 de milioane de euro celor trei bănci grecești care dețineau Liberty Center. Jumbo Mall va fi primul magazin deschid de greci într-un mall din România. Suprafața magazinelor Jumbo variază între 7.000 și 10.000 de metri pătrați.
Cine este patronul magazinelor Jumbo din România
Omul din spatele celebrului magazin este Apostolos Vakakis, în vârstă de 60 de ani. S-a născut în Egipt, dar a plecat la doar 8 ani în Atena, alături de părinții lui, unde s-a stabilit definitiv.
Toată viața lui a crescut printre jucării, tatăl său fiind proprietarul magazinelor de jucării „El Greco”. Apostolos a înființat primul magazin Jumbo în anul 1986, în Atena.
Primele sale magazine au fost deschise în spații comerciale, dar nu erau foarte căutate de investitori, deoarece erau construite la etajele superioare ale centrelor comerciale.
Aproape toți banii pe care îi făcea erau investiți pentru a cumpăra noi terenuri, pentru parteneriate și pentru deschiderea de noi magazine.
Cu toții știm că în Jumbo nu găsim doar jucării. În anul 2005, omul de afaceri a apelat la o strategie de marketing pentru a atrage o gamă largă de clienți, așa că și-a extins afacerea cu articole de uz casnic, îmbrăcăminte, alimente și băuturi răcoritoare.