Magazinele Lidl se închid unul după altul. Ce au putut să găsească inspectorii ANPC de au ajuns la această măsură de moment extremă

Magazinele Lidl se închid unul după altul. Ce au putut să găsească inspectorii ANPC de au ajuns la această măsură de moment extremă

Lovitură dură pentru lanțul de magazine LIDL, după ce în decurs de cinci zile, inspectorii ANPC au decis închiderea temporară a celui de-al doilea magazin din Iași. Spre nefericirea clienților, aceștia vor trebui să se reorienteze către un alt magazin Lidl din oraș, până la redeschiderea celor închise. Află dacă trebuie să îți faci griji privind produsele cumpărate anterior.

Ce nereguli au fost descoperite

Primul control făcut de inspectorii ANPC a avut loc, sâmbătă, pe data de 13 august, în supermarketul Lidl din cartierul Tatarasi. Acolo, autoritățile au descoperit mai multe nereguli privind produse în stare alterată sau ținute în condiții neconforme, motiv pentru care au decis închiderea temporară a magazinului până la rezolvarea situației.

În ciuda pericolului reprezentat de controale, angajații Lidl ai celorlalte magazine din zonă nu au intrat în alertă pentru a-și rezolva posibilele probleme, astfel că inspectorii ANPC au găsit un al doilea magazin necorespunzător amenajat.

De data aceasta, pe 18 august, autoritățile competente au ajuns la magazinul LIDL din Nicolina, Iași, acolo unde au fost identificate  nereguli care au necesitat, de asemenea, închiderea temporară a magazinului până la remedierea acestora.

În contextul crizei alimentare mondiale, retailerul german LIDL a suferit modificări la nivelul întregii Europe, astfel că, după invazia rusească, magazinele din Spania au rămas fără marfă pe rafturi, motiv pentru care, mai multe magazine au început deja să se închidă.

Potrivit companiei, aceste schimbări dramatice au fost generate de lipsa produselor de pe raft, cauzată de greva transportatorilor, nemaiputând fi făcută aprovizionarea magazinelor. Astfel, LIDL a anunțat că șoferii cer îmbunătățirea condițiilor de muncă și se arată nemulțumiți de creșterea prețurilor la carburanți. Până la reglemtarea acestor probleme, angajații au refuzat să-și mai ofere serviciile.

LIDL vrea să renunțe la produsele non-alimentare

Recent, în presa austriacă a fost dezvăluit planul retailerului german LIDL de a renunța la produsele non-alimentare, pe care mulți clienți le apreciază.

În această categorie intră haine, unelta, electrocasnice, precum și alte produse utile pentru casă, pe care clienții LIDL le apreciau enorm până acum.

Potrivit site-ului kosmo.at, decizia vine în contextul în care preferințele clienților s-au schimbat odată cu criza alimentară mondială și creșterea inflației, astfel că vânzarea acestor produse non-alimentare a scăzut semnificativ.
Potrivit sursei citate, schimbările vor începe să se resimtă din 2023, atunci când LIDL va începe să scoată din ce în ce mai multe produse din categoriile menționate, până la eliminarea completă.