Lovitură dură pentru Cristiano Ronaldo. Acuzații nemiloase la adresa marelui sportiv. Își minte clienții?

de: Manolică Anca
10 07. 2023

Cristiano Ronaldo este implicat într-un mare scandal, odată cu lansarea noii sale afaceri. Presa de peste hotare îl acuză pe starul portughez că și-ar minți clienții, în urma celei mai recente vizite în Spania. Iată ce au arătat cercetările efectuate de specialiști.

Cristiano Ronaldo este acuzat că a mințit în legătură cu afacerea sa

La începutul lunii iunie a acestui an, fotbalistul de la Al Nassr și-a prezentat noua afacere. Acesta a investit 10 milioane de euro în compania Aguas Minerales de Avila, o firmă din Spania care produce apă minerală: apa minerală Ursu9.

Cu toate acestea, presa de specialitate din Spania critică în termeni duri noua a afacere a lui Cristiano Ronaldo. Potrivit El Comidista, marca de apă sponsorizată de starul portughez ar fi plină de minciuni și beneficii inexistente.

Ce spun specialiștii

Într-una dintre ultimele vizite pe care Cristiano Ronaldo le-a făcut în Spania, fostul star de la Real Madrid și-a prezentat public cea mai recentă afacere a sa. Fotbalistul a sponsorizat acest business, instalându-se la conducerea URSU, o companie care are epicentrul în Aguas Mineras de Ávila, situată în laguna El Oso.

Definită pe site-ul oficial ca fiind ”mult mai mult decât apă”, angajații companiei susțin că prin această băutură ”urmăresc să îmbunătățească calitatea vieții populației în general”.

De origine alcalină datorită provenienței sale din sol și roci poroase, pe site-ul companiei se mai precizează că, datorită acestui punct de plecare, produsul este protejat de ”agresiunile externe, garantând caracteristici stabile și permanente și fără a suferi contaminări umane și chimice”.

Aceștia lansează un avertisment

Cu toate acestea, specialiștii avertizează asupra existenței unui mare număr de minciuni în spatele afacerii URSU9. Ei subliniază că nu există nicio dovadă că apele alcaline sunt mai bune decât altele și că toate studiile științifice care există pe această temă sunt ”de slabă calitate sau cel puțin dubioase”.

Ba mai mult, în urma unei analize a pH-ului apei, a rezultat că acesta nu este de 9, așa cum susține compania, ci mai mic, de 8,62.

Ce alte detalii s-au observat

În campania de promovare a companiei au fost prezentate imagini cu un izvor de apă care se presupune că ar corespunde cu El Oso. Cu toate acestea, o simplă verificare rapidă pe Google Maps arată că satul nu are nicio legătură cu reclama URSU9.

Cascada care apare, așa cum notează El Comidista, corespunde unui loc din Serra do Açor, Cascada Cascata da Fraga da Pena din comuna Arganil, Portugalia.

Citește și: Cine este fotbalistul român care l-a intimidat pe Cristiano Ronaldo. „Îi era frică de mine”