LIDL România, surpriză colosală pentru clienți. Anunțul oficial pentru toți românii

Surpriză colosală din partea LIDL România

LIDL România vine cu un anunț incredibil pentru toți clienții săi. Iată care este marea surpriză pentru toți clienții din România și Europa.

LIDL România, surpriză colosală pentru clienți

LIDL vine cu o surpriză cu adevarat senzațională pentru clienții săi din toată țara, una de care toată lumea s-ar putea bucura. După cum bine știți, cei de la LIDL au lansat aplicația LIDL Plus pentru clienții din România, aceasta aducându-le o varietate de beneficii, inclusiv multe reduceri și promoții speciale în toate magazinele din țară.

Totuși LIDL spune că aplicația nu este limitată doar la România ci poate fi folosită și în alte state europene în care programul său este disponibil. Practic, gigantul le oferă românilor opțiunea de a se bucura de oferte și promoții inclusiv în Germania, se arată pe pagina de Facebook a LIDL.

Anunțul incredibil pentru clienții LIDL

Pentru a beneficia de ofertele din alte țări este nevoie doar să accesăm secțiunea de setări ale aplicației, și să alegem țara în care vrem să folosim aplicația și totul se va modifica pentru țara respectivă. Așadar dacă vrem să folosim aplicația în Germania, trebuie doar să o selectăm de acolo și vor fi afișate automat promoțiile și ofertele pentru această țară.

Compania surprinde total cu decizia de a permite folosirea aplicației sale pentru a beneficia de oferte inclusiv în alte state din Europa. Ofertele pe care LIDL Romania le are în țara noastră sunt unele dintre cele mai bune de pe piață, dar românii care muncesc în străinătate se pot bucura de asemenea de prețuri bune și acolo.

Anunțul oficial al LIDL
Anunț important LIDL pentru toți românii

LIDL ar putea deveni lider de piață în România

LIDL ar putea deveni lider de piață în în țara noastră în 2020 dacă ritmul de creștere din primele luni ale anului se va menține și în următoarea perioadă, spune Frank Wagner, executivul care conduce operațiunile locale ale retailerului ce are peste 270 de ma­gazine cu prețuri mici. Așadar, germanii se pregătesc pentru prima poziție în comerțul alimentar la zece ani de la intrarea oficială pe piață în 2011, odată cu preluarea rețelei Plus Discount.

”După evoluția din perioada martie-iulie (primele luni ale anului fiscal 2020 – n. red.) sunt încrezător că putem ajunge în 2020 numărul unu în piață. Urmăm trendul din anii trecuți. Dacă lucrurile vor merge la fel în continuare, vom termina anul pe primul loc“, spune executivul german, potrivit Businessmagazin.ro.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI