Lidl a făcut anunțul pentru milioane de clienți. Ce se întâmplă pe 1 decembrie

Lidl și-a anunțat programul pentru 1 Decembrie

Vine 1 Decembrie, și Sărbătorile de iarnă. Anul acesta, datorită restricțiilor, programul va fi cu totul altul. Printre primii care și-a anunțat programul pentru 1 Decembrie și de sărbători, este și gigantul retailer și discounter Lidl.

Lidl și-a anunțat programul pentru 1 Decembrie

În aproape toate cele 380 de magazine, la nivel național, Lidl și-a anunțat deja programul pentru ultima zi din noiembrie și 1 Decembrie.

Toți cei peste 7.500 de salariaţi vor lucra după un program stabilit, ținându-se cont de restricțiile impuse de autorități.

Orele de program pot fi consultate și pe site-ul oficial am retailer-ului.

Conform acestuia, orele de program vor fi următoarele:

Luni – Sâmbătă: 07.30 – 21.00;

Duminică: 08.00 – 19.00.

Cu toate astea, în funcție de situația din orașele în care Lidl activează, programul va fi modificat, în funcție de restricțiile impuse la nivel local.

Lidl deschide noi magazine în pandemie

Lidl a deschis 5 magazine în acest an, unul dintre ele fiind o redeschidere, la Târgoviște.

Retailerul este fondatorul primei rețele a Băncii Produselor Alimentare din România.

Banca funcționează pe principiile Federației Europene a Băncii Produselor Alimentare.

Compania a continuat investiția în România prin deschiderea unui nou magazin în Mioveni, raionul Argeș, la 30 aprilie, și are o stație de încărcare pentru mașinile electrice.

Conform unui comunicat dat de oficialitățile companiei, s-au mai deschis cel puțin două magazine.

Unul a fost deschis în 5 noiembrie, în Alba Iulia. Un alt a fost deschis pe 26 noiembrie,în Covasna.

Chiar dacă pandemia a afectat inclusiv industria de retail, Lidl a avut o cifră de afaceri ce a depășit pragului de 125 de miliarde de lei în 2020.

Lidl are în acest moment aproximativ 280 de magazine de discount şi peste 7.500 de salariaţi. iar venitul unui angajat Lidl, lunar, este de aproximativ 2.500 de lei net.

”Dublarea ritmului de creștere va duce la un maximum istoric pentru retailul alimentar. Acesta este unul dintre segmentele cel mai puțin afectate de pandemie.

Retailul alimentar este o piață dictată de jucătorii mari. Magazinele mici rezistă în general doar când acoperă cererea în puncte în care cei mari nu ajung.

În perioada următoare, micii întreprinzători vor avea mai multe șanse de reușită dacă vor primi susținere din partea autorităților și dacă românii își vor schimba obiceiurile de consum, alegând să cumpere mai multe produse românești și din mai multe formate de magazine, atât hypermaket-uri sau alte formate ale retail-ului alimentar modern, cât și magazine mici, ale unor comercianți locali“, a declarat Roxana Popescu, managing director al KeysFin.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI