Legumele periculoase pentru sănătatea ta. Ar fi indicat să nu le mai consumi

Legumele periculoase pentru sănătatea ta. Ar fi indicat să nu le mai consumi
Legume nesănătoase pentru tine.

Toți oamenii știu că este extrem de bine să aibă în regimul lor alimentar multe legume. Doctorii recomandă ca pentru o viață echilibrată într-un meniu săptămânal să existe legume cel puțin la două dintre mesele pentru o zi. De asemenea, alături trebuie să fie și gustări care pot fi compuse tot din legume, fructe sau nuci. Cu toate astea, nu toate sunt bune pentru sănătatea ta. Ce legume nu este indicat să consumi? Puțini știu acest lucru.

Legume periculoase pentru tine: nu trebuie să le consumi

Doctorii recomandă consumul de legume și fructe. Acestea aduc un aport important de vitamine și sunt delicioase. Este esențial ca în cel puțin două din mesele pentru o zi să se afle și legume. Poți să faci o mulțime de combinații, să le gătești în diverse moduri și să le condimentezi cu ceea ce dorești.

Indiferent de cum ai alege să le gătești, ele trebuie să fie prezente în alimentația ta. Cu toate astea, puțini știu că sunt câteva care nu trebuie consumate des pentru că reprezintă un pericol, conform nutriționiștilor. Este important să știi să faci o deosebire între legumele sănătoase și cele periculoase pentru a te bucura de aceeași stare de bine.

Ce spun specialiștii?

Anghinare: este indicat să stai departe de anghinare pentru că se digeră foarte greu. De asemenea, aceste legume duc la probleme digestive, mai ales la balonare. Anghinarea poate să fie periculoasă pentru oamenii cu boli la ficat pentru că stimulează producția de bilă.

Boboci de varză de Buxelles: bobocii de varză de Bruxelles pot produce un nivel ridicat de disconfort și de balonare.

Conopidă: poate avea efecte neplăcute, dar și periculoase asupra sănătății, mai ales când vine vorba despre balonare și gaze. Ea produce un gaz urât mirositor pentru că este bogată în sulf. Mai mult decât atât, conopida poate determina reacții alergice printre care: mâncărimile, umflăturile și dificultățile de respirație.

Roșii la conservă: roșiile proaspete sunt benefice pentru sănătate pentru că au antioxidanți. La polul opus sunt cele la conservă care sunt făcute din chimicale, inclusiv BPA. Substanța aceasta poate avea consecințe negative asupra sănătății în combinație cu aciditatea din roșii.

Este recomandat să consumi roșii cumpărate chiar de la producători mici sau să începi să le crești chiar tu în propria grădină. Ele nu sunt deloc greu de îngrijit și cu siguranță o să te simți altfel când o să guști roșii din recolta ta.

  • Legume sănătoase

Ridichii
Castraveți
Zucchini
Napi
Ignamă
Morcovi
Țelină
Ardei gras