Ion Țiriac a dat lovitura. Milioane de euro fără să facă nimic

de: Dumitrache Diana
27 08. 2020

În plină pandemie de coronavirus, Ion Țiriac a dat lovitura! Omul de afaceri a scos milioane de euro fără să facă nimic.

Ion Țiriac, afaceri de succes chiar şi pe timp de criză

În timp ce multe domenii au fost grav afectate de criza cauzată de pandemia de coronavirus, Allianz Țiriac îşi reconfirmă renumele de cea mai profitabilă companie de asigurări din România. Societatea, al cărei acţionar cu 45% este fostul tenismen Ion Țiriac, a înregistrat o creştere de 28% a profitului în primul semestru al anului 2020. Conform specialiştilor, cea mai importantă evoluțe a avut loc la nivel de vânzări online de polițe de viață cu componentă investițională.

Se pare că, în ciuda crizei, compania a doborât un record în ceea ce priveşte profitul. Rata combinată a scăzut la 89%, ceea ce înseamnă o performanţă în România, unde, de obicei, au loc pierderi în asemenea situaţii. Rata combinată înseamnă raportul dintre daunele plătite împreună cu cheltuielile administrative și de vânzări și primele brute subscrise.

Allianz Țiriac a explicat că succesul înregistrat este datorat unui management al cheltuielilor foarte bine pus la punct, dar şi perioadei de izolare. Asta pentru că, în lipsa activităţii, daunele au scăzut. Nevoia de asigurări, însă, şi-a continuat ritmul de creştere printre români.

Ion Țiriac a dat lovitura. Milioane de euro fără să facă nimic

În ciuda situaţiei de urgenţă şi a crizei economice, românii au continuat să facă asigurări

Deşi ne aflăm, de aproape jumătate de an, într-o situaţie economică nemaiîntâlnită, românii au continuat să apeleze la compania de asigurări, fie că vorbim de poliţe de viaţă sau de sănătate. Asigurările de viaţă au crescut cu 14%, cele de locuinţă cu 7%, în timp ce asigurările auto au scăzut cu 3,7% din cauza vânzărilor mai mici de autoturisme. Astfel, în primele sase luni ale anului 2020, subscrierile online au avut un total de 10 milioane de lei.

Astfel, ideea Allianz-Țiriac Asigurări de a investi în servicii digitale cu mult înainte de declanşarea pandemiei s-a dovedit perfectă pentru clienţi în această perioadă de distanţare socială.

„Criza nu a afectat în niciun fel capacitatea Allianz-Ţiriac de a-şi onora promisiunile şi nici nu a influenţat calitatea serviciilor oferite. În primul semestru din 2020 compania a plătit despăgubiri de peste 338 de milioane de lei clienților și terților păgubiți.”, anunță compania.