Inovația de la Lidl care îi enervează pe clienți. Ce a apărut în multe magazine

Inovația de la Lidl care îi enervează pe clienți. Ce a apărut în multe magazine
Ce inovatie de la Lidl i-a deranjat pe clienti

Retailerul german Lidl a introdus sistemul de self check-out, urmând exemplul altor lanțuri de supermarketuri precum Mega Image, Carrefour, Cora sau Auchan. Motivul pentru care foarte mulți angajați nu sunt mulțumiți de noul sistem. Inovația a fost implementată și în magazinele din România.

Clienții sunt deranjați de noua inovație de la Lidl

Angajații de la Lidl sunt îngrijorați de implementarea sistemului de self check-out în aproape toate magazinele din Europa.

Faptul că reprezentanții retailerului german au decis să introducă această inovație în magazinele Lidl, precum și cele din România, ridică o mulțime de semne de întrebare.

Cu alte cuvinte, persoanele care lucrează în magazinele Lidl și Lidl România se tem de faptul că și-ar putea pierde, în curând, locurile de muncă, dacă tot mai multe caserii vor fi desființate, în locul cărora vor răsări aparatele care-ți permit să-ți scanezi propriile produse, de unul singur.

„Se pierde contactul personal, mare păcat!”

Pe rețelele sociale, aproape 100 de internauți și-au exprimat neliniștea privind noile case automate de la Lidl. Dintre aceștia, peste 50% dintre răspunsuri nu au fost în favoarea ideii de a verifica cumpărăturile fără asistență.

„Nu folosiți niciodată casele automate, deoarece operatorii nu vor mai fi, în curând, dacă o faceți.

Nu-mi plac foarte tare, prefer să mă ajute cineva.

Coșmar sângeros, am avut un cărucior plin. Nu-mi plac, iar câteva articole nu au fost scanate cum trebuie.

Se pierde contactul personal, mare păcat!

Evit magazinele care au case automate, le poți învinge solicitând unui asistent de magazin să îți scaneze produsele.”, sunt doar câteva dintre reacțiile internauților din mediul online.

„Autoscanările reduc stresul și pentru personal!”

Pe de altă parte, există un număr de persoane care se bucură de faptul că Lidl a implementat case de marcat automate, deoarece, în acest fel, consumatorii ar câștiga mai mult timp, atunci când se grăbesc să-și plătească toate cumpărăturile.

„O idee grozavă pentru o comandă rapidă pentru 10 articole sau mai puțin, deoarece pot fi cozi lungi în Lidl, dar ar trebui să fie doar pentru o comandă rapidă, nu să înlocuiască o casă cu personal.

În sfârșit, ce bine că le-au introdus și la Lidl!

Pierdem mai puțin timp cu toate cumpărăturile.

Autoscanările creează mai multe ore în magazine, prin urmare mai multe locuri de muncă, nu mai puțin.

Reduc stresul și pentru personal, așa că dacă te gândești că mergi la o casă, ajuți pe cineva.”, au completat clienții Lidl încântați de idee.