Inovația care apare la produsele din toate magazinele Kaufland. Ce a anunțat retailerul german
Inovația care apare la produsele din toate magazinele Kaufland. Conducerea companiei a anunțat că face eforturi pentru a determina clienții să cumpere mai multe produse marcă proprie. Reprezentanții Kaufland vor să reducă conținutul de zahăr, sare și grăsimi din numeroase alimente, pe fondul majorărilor de prețuri. Vezi în rândurile următoare cum vrea conducerea Kaufland să câștige mai mulți bani în vreme de criză.
Inovația care apare la produsele din toate magazinele Kaufland
Conducerea filialei Kaufland, din cadrul societății Schwarz, a anunțat public că vrea să schimbe rețetele a numeroase produse proprii. Totul cu scopul de a le face mai atractive pentru clienți. Decizia reprezentanților societății comerciale a fost luată pe fondul crizei economice care a condus la majorarea prețurilor pe piață.
Din cauza scumpirii ingredientelor folosite pentru prepararea propriilor produse, Kaufland a fost nevoit să scumpească unele aliment. Cu toate acestea, reprezentanții lanțului de magazine spun că vor să facă produsele mai gustoase pentru clienții lor. În acest fel, vor crește și vânzările.
Kaufland promovează „conversia produselor proprii, prin rețete mai sănătoase”, se arată într-un comunicat de presă emis de conducerea lanțului de magazine.
Astfel, Kaufland intenționează să reducă în continuare cantitatea de sare, zahăr și grăsimi folosită pentru prepararea produselor de marcă proprie. Demersul a fost deja aplicat în cazul a 300 de produse alimentare, începând cu anul 2018, potrivit ziarului internațional LZ.
Fără sare, zahăr și grăsimi în exces în produsele Kaufland
Reducerea sării, a zahărului și a grăsimii din propriile produse a fost explicată incovându-se pretenția de „a nu folosi, atât cât este posibil, înlocuitori”. Într-un comunicat emis de Kaufland se mai arată că reprezentanții lanțului de magazine „examinează în permanență alte opțiuni de reducere” a ingredientelor nesănătoase din produsele proprii.
Compania și-a stabilit un nou obiectiv din acest punct de vedere, care ar trebui să fie atins până în anul 2025. Kaufland vrea să reducă conținutul de sare, zahăr și grăsimi din alte 200 de produse proprii.
Kaufland a investit mai mult în propriile produse, după ce a decis, în urmă cu doi ani de zile, să economisească costurile de producție. Datorită vânzărilor mari, compania încasează sume frumoase de bani. Și, până la urmă, nu este vorba doar despre produse proprii cu care se face concurență altor lanțuri de magazine, ci și de alimente mai sănătoase pentru clienți, notează presa din Germania.
„Acum, ca niciodată”, Kaufland are 300 de oferte speciale pentru clienții săi, a mai anunțat conducerea lanțului de magazine. În fiecare săptămână, consumatorii pot profita de pe seama acestor oferte, pentru a cumpăra produse mai sănătoase, la prețuri mai mici.