Inovația care a apărut deja în magazinele Lidl. Mulți clienți deja au folosit-o

Inovația care a apărut deja în magazinele Lidl. Mulți clienți deja au folosit-o
Totul se face din aplicație

Vești mari de la Lidl. Retailerul a făcut o inovație care a apărut deja în magazine, iar mulți clienți au folosit-o.

Ce noutate a apărut la Lidl

Lidl a efectuat un test, care urmează să fie implementat în magazine, după ce a cunoscut un real succes. Schimbarea la casele de marcat a fost implementată deja și folosită de clienți.

Este vorba despre jetoane digitale, care sunt oferite în acest moment în Germania.

La Lidl, clienții pot primi o chitanță digitală pe smartphone, fără să mai fie folosită hârtie. Noua inovație a fost testată în mai multe magazine Lidl din Germania, la sfârșitul lunii august. Așa cum a anunțat recent retailerul, noua ofertă poate fi utilizată acum în magazinele din toată Germania.

Bonul pe hârtie poate fi acum omis complet la cererea clienților. Această inițiativă este pentru a economisi hârtia și a proteja mediul.

Clienții sunt mulțumiți de inovație

Pentru a primi chitanța digitală, clienții trebuie mai întâi să descarce aplicația Lidl Plus pe smartphone-ul lor și să activeze funcția de plată.

Când clientul face cumpărături din Lidl, trebuie să apese butonul din aplicație conform căruia nu are nevoie de bon tipărit pe hârtie.

În ceea ce privește conținutul, nu există diferențe între versiunea digitală și cea pe hârtie. Ambele arată la fel. Nici în cazul returnării produsului nu există diferențe. În locul clasicului bon, se arată chitanța de pe telefon și produsul este returnat.

Până în prezent, nu era clar dacă și comercianții vor trebui să ofere o chitanță pe hârtie din motive fiscale, în condițiile în care este disponibilă o chitanță digitală.

Pe baza feedback-ului pozitiv al clienților, Lidl a decis acum să ofere bonul de casă digital în toată Germania.

Ce a făcut Lidl România privind sustenabilitatea

Lidl România a implementat deja bonurile fiscale dintr-o hârtie mai prietenoasă cu mediul.

„Clienții noștri pot păstra pentru mai mult timp noul bon, fără ca aspectul acestuia să fie degradat, datorită materialului său rezistent la apă, grăsimi și lumină. Totodată, bonul este reciclabil și, atunci când clienții nu mai au nevoie de el, îl pot colecta în siguranță împreună cu alte deșeuri din hârtie.

În plus, nu este nicio problemă dacă noul bon vine în contact cu alimente – materialul din care este realizat nu are niciun impact asupra sănătății”, se arată pe site-ul Lidl România la rubrica sustenabilitate.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI