Îl mai ții minte pe Florin Grozea la Hi-Q? Ce a ajuns să facă după ce a renunțat la muzică. Cu ce se ocupă acum, la 44 de ani
Florin Grozea, fostul solist al trupei Hi-Q, a fost o figură iconică în muzica românească a anilor 2000, însă viața lui a luat o turnură surprinzătoare după destrămarea formației. După ce s-a retras din lumina reflectoarelor, tânărul s-a reinventat complet și a ales un drum cu totul diferit de muzică, însă la fel de plin de succes.
Ce s-a ales de Florin Grozea după destrămarea formației Hi-Q
În 2013, trupa Hi-Q, cunoscută pentru hituri precum ”Gașca mea”, s-a destrămat, iar cei trei membri au ales să-și urmeze visurile pe drumuri separate.
După această schimbare, Florin Grozea și-a construit o viață frumoasă și împlinită alături de familia sa. În 2011, s-a căsătorit cu Ioana, o tânără din Timișoara, și împreună au doi copii, Sasha și Raul.
Deși nu mai este implicat activ în muzică, Florin Grozea continuă să fie un exemplu de succes, atât în viața personală, cât și profesională.
Cu ce se ocupă acum
Florin Grozea a fost întotdeauna pasionat de tehnologie. Înainte de a deveni cunoscut ca artist, a fost olimpic la informatică și a studiat Automatica. După despărțirea de Hi-Q, el și-a folosit cunoștințele și experiența pentru a pătrunde în lumea afacerilor digitale.
Cu fondurile obținute din muzică, Florin Grozea a contribuit la lansarea unor artiști de succes și a fondat una dintre primele case de producție din România.
În prezent, la vârsta de 44 de ani, fostul membru al trupei Hi-Q este un antreprenor de succes în domeniul tehnologiei și marketingului digital.
El a fondat o agenție de influencer marketing, anticipând direcția în care se va îndrepta industria publicității, și a lansat MOCAPP, o platformă inovatoare care reunește influenceri din România, Moldova și Bulgaria.
MOCAPP, revoluția în influencer marketing
MOCAPP, creată de Florin Grozea, este o platformă destinată brandurilor care vor să colaboreze cu influenceri pentru a-și promova produsele. Conceptul a fost unul vizionar, mai ales că la momentul lansării, ideea de ”influencer” era încă la început în România.
Prin MOCAPP, Florin Grozea le oferă clienților din industria publicității un mod eficient de a alege influenceri pe baza intereselor și valorilor comune, revoluționând astfel felul în care campaniile de marketing se desfășoară online.
Deși nu mai apare pe scenă sau la televizor, Florin Grozea continuă să fie un pionier, de data aceasta în tehnologie și business. Cariera sa impresionantă și tranziția de la muzică la antreprenoriat demonstrează că succesul poate veni sub multe forme, atâta timp cât există pasiune și viziune.