Gigantul din România care își schimbă numele. Schimbarea uriașă care are loc în magazine, cum se va numi Flanco
Unul dintre cei mai mari retaileri locali de produse IT&C, electrocasnice și electronice își va schimba în viitorul apropiat numele și va trece printr-o perioadă de rebranding. Cum se va numi Flanco, aflați în rândurile următoare.
Flanco devine primul „Smart Discounter”
Flanco se numără printre cei mai mari retaileri de produse IT, electrocasnice și electronice, firma fiind controlată de către omul de afaceri Iulian Stanciu, președinte executiv eMAG.
În viitorul apropiat, Flanco va deveni prima rețea de magazine „Smart Discounter” din România, iar noul nume al companiei va fi Flanco Smart Discounter.
„Clientul de azi este tot mai educat și sofisticat în alegerea serviciilor și produselor care să răspundă relevant tuturor nevoilor sale – de preț, de calitate, de simplitate, de relaționare și accesibilitate în achiziție.
Astfel, am decis să răspundem acestor cerințe printr-un nou tip de experiență de retail, capabilă să îi ofere clientului satisfacția unui «deal» bun, de neratat, și acces rapid la tehnologie”, a precizat CEO Flanco, Dragoș Sîrbu.
Toate magazinele Flanco vor trece prin această schimbare
În România există un număr de 157 de magazine Flanco, printre care 113 se află în cele mai importante zone comerciale din țară. Peste 1.500 de angajați lucrează zilnic în magazinele Flanco.
Primul magazin care va trece prin această schimbare este cel din AFI Cotroceni. Pe lângă acesta, retailerul are în plan ca, anul acesta, 10 dintre magazinele Flanco să treacă prin acest proces de rebranding.
În anul 2025, retailerul plănuiește să extindă procesul de rebranding la alte 70 de magazine, iar până în 2026, toate punctele de vânzare să funcționeze sub noul nume.
„Diferența între «reducere» și «smart discount» este una importantă: nu scădem, pur și simplu, prețul, afectând percepția de calitate a produselor, ci urmărim întotdeauna să oferim o oportunitate relevantă de discount.
Un smart discount este o ofertă inteligentă atât pentru client, care obține un produs de calitate la cel mai bun preț al pieței, cât și pentru noi, care urmărim eficiența operațională”, explică Dragoș Sîrbu.