Gigantul din Europa care apare în România. Angajările vor curge pe bandă rulantă în toată țara, e cea mai bună veste

de: Andreea Vînătoru
17 05. 2024

Un nou lanț de restaurante intră pe piața din România! Reprezentații au făcut deja anunțul oficial. În plus, vor fi și mai mult locuri de muncă pentru români. Despre cine e vorba?

Gigantul din Europa care intră pe piața din România

Hesburger, renumitul lanț de restaurante fast-food din Finlanda și țările Baltice, a ales să intre pe piața din România. Primul magazin a fost deja inaugurat la Râmnicu Vâlcea în 2023, conform Profit.ro.

Primul restaurant Hesburger a fost deja deschis la Râmnicu-Vâlcea

Restaurantul se află la etajul al doilea al centrului comercial Shopping City Râmnicu Vâlcea și ocupă o suprafață de 80 de metri pătrați. Investiția a fost una enormă, aproximativ 300.000 de euro, și a oferit  30 de locuri de muncă pentru localnici. Deschiderea mai multor restaurante vine după o analiză amănunțită făcută de Hesburger.

„Am decis să intrăm pe piața din Romania în urma unei analize amănunțite a pieței locale și credem în potențialul de dezvoltare de aici. Avem o experiență solidă de expansiune în regiune, în special în țările Baltice și în Bulgaria. În prezent, avem discuții pentru locații noi în diferite orașe din România, printre care și București. Ne propunem să deschidem 10 noi restaurante Hesburger la nivel național în primul an, în urma unor investiții de peste 8 milioane euro”, a declarat Ieva Salmela, International Development & Marketing Director Hesburger.

Ingredientul special din produsele Hesburger

Compania finlandeză Hesburger a fost fondată de Heikki Salmela, împreună cu soția sa, Kirsti Salmela. Primul local de fast-food a fost deschis în 1966, în micul oraș Naantali.

Ingredientul special din produsele Hesburger este maioneza cu castraveți albi preparată în casă. Maioneza a fost creată prima dată de Heikki Salmela în 1972. Ulterior, a fost comercializată la restaurantul fast-food Puutorin Grilli din Helsinki. Pentru a prepara celebrul sos Hesburger, sunt folosite zilnic 4.000 de litri de maioneză. În plus, zece angajați cu normă întreagă lucrează zilnic la producția sosului de maioneză.

foto: facebook

Lanțul de fast-food s-a extins mult pe plan internațional

În ultimii ani, Hesburger s-a extins destul de mult la nivel internațional. În prezent, lanțul de restaurante are 272 de locații în Finlanda, 60 în Lituania, 51 în Estonia și Letonia, 29 în Bulgaria, 7 în Ucraina, 2 în Germania și unul în Polonia. Anul trecut, cifra de afaceri din vânzări pentru toate restaurantele Hesburger din Finlanda a fost de 286 mil. euro, iar pentru cele situate în afara Finlandei, de 172 mil. eur. Hesburger are peste 6.000 de angajați doar în Finlanda.