Frații Dedeman au dat o nouă lovitură. Au cumpărat 30% dintr-un brand românesc
Frații Dedeman au dat o nouă lovitură. Au cumpărat 30% dintr-un brand românesc. Fondatorii lanțului de magazine de bricolaj, devenită una dintre cele mai puternice afaceri din România, tocmai au cumpărat o facere într-un domeniu total diferit. Toate amănuntele tranzacției, în rândurile de mai jos.
Dedeman mai dă o lovitură. Cu ce brand românesc s-au asociat frații Pavăl
După ce au făcut din Dedeman cea mai de succes afacere din România, cei doi fondatori, frații Dragoș și Adrian Pavăl, au inclus în portofoliul lor un alt nume important de pe piața din România. Cei doi au cumpărat un pachet minoritar de 30% de acţiunile grupului format din Farmacia Tei şi Bebe Tei.
Cea care a vândut pachetul de acțiuni este Roxana Maftei, cea care de altfel a dezvoltat brandul Farmacia Tei, unul dintre cele mai dinamice de pe piața românească. Acesta a anunțat că implicarea fraților Pavăl de la Dedeman va ajuta la „dezvoltarea unei reţele de magazine fizice, precum şi expertiza în materie de gestiune financiară performantă”.
Cum vor contribui frații Pavăl în noua asociere
„Investiţia fraţilor Pavăl în grupul Tei ne va ajuta să putem oferi serviciile noastre unui număr mult mai mare de clienţi din România, prin modelul propriu de business. Dincolo de capacitatea financiară de care dispune, Pavăl Holding va contribui cu experienţa sa în dezvoltarea unei reţele de magazine fizice, precum şi expertiza în materie de gestiune financiară performantă. Prin acest parteneriat grupul Tei îşi propune să treacă la următoarea etapă din evoluţia sa, beneficiind cât mai mult de know-how-ul, capacitatea de scalare, dar şi de soliditatea financiară pe care Pavăl Holding le aduce”, a spus Roxana Maftei, potrivit zf.ro.
Există o viziune de business comună
Fiica lui Dragoș Pavăl a precizat că parteneriatul are la bază „o viziune de business comună şi un set de valori şi principii fundamentale pe care le împartăşim cu grupul Tei”.
„Acest parteneriat are la bază o viziune de business comună şi un set de valori şi principii fundamentale pe care le împartăşim cu grupul Tei. Avem încredere că experienţa noastră de scalare a unui business de retail împreună cu expertiza şi cunoaşterea aprofundată a pieţei farma, de puericultură şi produse de îngrijire personală de către Roxana si Irina (Maftei – n.red.), vor duce povestea Grupului Tei la următorul nivel, pe una dintre cele mai dinamice şi competitive pieţe din România”, a afirmat Karina Pavăl.