Firma din Emiratele Arabe Unite care intră pe piața românească. Ce se va schimba

de: Stan Nicu
11 04. 2023

Firma din Emiratele Arabe Unite care intră pe piața românească. Innovations Management Services, jucător important în domeniul recrutării de personal, a cumpărat integral Coverletter București. Ce se va schimba.

O firmă din Emiratele Arabe Unite intră pe piața românească. Ce planuri are

Innovations Management Services, firmă din Emiratele Arabe Unite, a achiziționat Coverletter București, o companie cu afaceri de peste 9 milioane de lei în 2021 din activități de contractare, pe baze temporare, a personalului.

Acțiunile au fost vândute de Lucian Crețu, fondatorul și managing partner-ul companiei.

Câți angajați are Coverletter

Firma Coverletter a fost înființată în anul 2009 sub denumirea de High Availability Solutions. Acum, compania are peste 60 de angajați și a înregistrat un profit net de peste un milion de lei în 2021.

Innovations Management Services și-a început activitatea în anul 1994.

Cum vrea să crească Innovations Management Services

„Ne-am extins viziunea prin diversificarea în mai multe industrii, inclusiv, dar fără a se limita la, bancar, servicii financiare, telecomunicații, retail, IT și guvern.

Traiectoria noastră de creștere s-a potrivit ambiției noastre, deoarece am devenit cea mai mare companie de outsourcing din Emiratele Arabe Unite. Suntem recunoscuți de Departamentul Muncii din Dubai și avem, de asemenea, un birou independent pentru a angaja Emirati. Prima companie din Emiratele Arabe Unite care a lansat externalizarea gulerelor albe ca model de afaceri. A organizat mai multe seminarii despre educarea pieței despre industria de outsourcing.”, anunță Innovations Management Services pe propriul site.

Ce rol are o agenție de recrutare

Agențiile de recrutare recomandă companiilor candidații care se potrivesc profilului căutat. Fără a fi un serviciu agresiv promovat sau foarte vizibil încă pe piața din România, o agenție de recrutare oferă candidaților acces la o varietate mare de joburi. Multe dintre aceste locuri de muncă sunt promovate exclusiv de agențiile de recrutare.

„Candidații care apelează la o agenție pot beneficia și de consiliere în carieră –  evaluarea și optimizarea CV-ului, sfaturi pentru a te pregăti pentru procesul de recrutare, soluții și sugestii dacă vrei să îți schimbi domeniul de activitate. Clientul firmei de recrutare este angajatorul. Astfel, pentru a intra în baza de date candidaților nu li se percepe nicio taxă, excepție făcând uneori pozițiile de top management”, informează hipo.ro.

Cum se face procesul de selecție

Procesul de selecție în cadrul unei agenții de recrutare de forță de muncă presupune un screening prealabil al CV-ul (desfașurat online). Apoi, urmează un intervi telefonic, după care au loc diferite forme de evaluare, precum și un interviu cu recruiterul.

Astfel, în funcție de proiectele pe care le desfașoară agenția de recrutare, aceasta apelează la candidații care au fost înscriși în baza de date. Nu în ultimul rând, dacă se potriveste profilului căutat, candidatul va fi prezentat angajatorului.