Ești ghinionist dacă nu lucrezi la Lidl România. Magazinul dă totul la dublu pentru angajați
Mulți angajați români în această perioadă au nevoie de suport, fiind afectați de criza economică. Sunt puțini operatorii, mari, care-și permit să ofere bonusuri, sau prime, în perioada asta, datorită pierderilor suferite în ultima perioadă. Cu toate astea, dacă ai norocul să lucrezi la Lidl, s-ar putea să ai parte de osurpriză, de Sărbători.
Prime de Sărbători la Lidl
Gigantul retailer Lidl și-a propus să investească în angajații săi aproximativ 11 milioane de lei, prin primele de Crăciun și asigurările de viață care acoperă și o posibilă infectare cu noul virus.
Lidl este recunoscut pentru numărul mare de angajați, la nivel național, astfel că această mutare nu surprinde.
Cu toate că actuala criză a afectat, pe toate planurile, economia și, implicit, forța de cumpărare, Lidl stă bine în acest moment pe piață.
Unul din pașii importanți este dublarea premiilor de Crăciun, față de anul precendent.
Cu alte cuvinte suma oferită anul acesta angajaților, ca primă, va fi în valoare de 800 de lei.
În contextul actualei situații Lidl a făcut pentru fiecare angajat în parte și câte o asigurare de viață care va acoperi și eventualele cheltuieli, dacă un angajat se infectează cu noul virus.
Aceste asigurările de viață au fost introduse încă din luna septembrie.
Lidl, în plină ascensiune în România
Conform unui studiu KeysFin, cifra de afaceri a depășit pragului de 125 de miliarde de lei în 2020. Dacă ne uităm la anul 2019, Lidl a avut, anul trecut, 112 de miliarde de lei.
Ca și o comparație, în 2018 Lidl a avut cifra de faceri situată în jurul valorii de 107 miliarde de lei.
În acest moment deține, la nivel național aproximativ 280 de magazine de discount şi peste 7.500 de salariaţi.
Conform KeysFlin, venitul unui angajat Lidl, lunar, este de aproximativ 2.500 de lei net.
În această sumă a fost luat în calcul salariul, tichetele de masă, primele anuale de Paşte şi de Crăciun, precum şi alte tipuri de sporuri.
”Dublarea ritmului de creștere va duce la un maximum istoric pentru retailul alimentar. Acesta este unul dintre segmentele cel mai puțin afectate de pandemie. Retailul alimentar este o piață dictată de jucătorii mari. Magazinele mici rezistă în general doar când acoperă cererea în puncte în care cei mari nu ajung. În perioada următoare, micii întreprinzători vor avea mai multe șanse de reușită dacă vor primi susținere din partea autorităților și dacă românii își vor schimba obiceiurile de consum, alegând să cumpere mai multe produse românești și din mai multe formate de magazine, atât hypermaket-uri sau alte formate ale retail-ului alimentar modern, cât și magazine mici, ale unor comercianți locali“, a declarat Roxana Popescu, managing director al KeysFin.