Ecaterina Andronescu, perlă despre bacalaureat. Ministrul Educației, replică fără noimă

Autor: Alexandra Chivu - 11.07.2019, 14:57
Ecaterina Andronescu, perlă despre bacalaureat

Ecaterina Andronescu, ministrul Educației, perlă despre bacalaureat. Oficialul a avut o replică fără noimă când a fost întrebat dacă examenul maturității reflectă cunoștințele pe care le-a acumulat un elev la liceu.

Ecaterina Andronescu, ministrul Educației, perlă despre bacalaureat

Ecaterina Andronescu a vorbit despre bacalaureat. Ministrul Educației a avut un răspuns inedit la întrebarea unui moderator de la TVR, ce a vrut să știe dacă bacalaureatul reflectă cunoștințele pe care le-a adunat un elec în timpul liceului. După întrebare, vine și răspunsul, iar el a început așa: „orice evaluare evaluează subiectele pe care examenul le presupune în evaluarea respectivă”.

Trecând la subiect, Ecaterina Andronescu a admis că examenul maturității reflectă programele școlare, dat fiind că subiectele au fost din programele concepute pe diferite tipuri și profile de învățământ. ”Orice evaluare evaluează subiectele pe care examenul le presupune în evaluarea respectivă. Sigur reflectă programa școlară, fără îndoială pentru că subiectele au fost din programele școlare pe diferite tipuri și profile de învățământ”, a declarat Andronescu.

Ecaterina Andronescu, perlă despre bacalaureat. Ministrul Educației, replică fără noimă
Oficialul a avut o replică fără noimă când a fost întrebată dacă examenul maturității reflectă cunoștințele pe care le-a acumulat un elev la liceu

La rândul ei, Ecaterina Andronescu a ”aruncat” o întrebare: ”ce fac elevii cu aceste cunoștințe?” La întrebare răspuns nu e, chiar ministrul afirmând că mai trebuie lucrat pentru a elucida acest mister. „Ce fac cu aceste cunoștințe, asta fără îndoială este o întrebare la care cred că mai trebuie să lucrăm pentru că eu mi-aduc aminte, ca studentă fiind, chiar la ora de discipline dificile, matematica superioară pe care o face Politehnica pentru orice facultate, profesorul meu de matematică ne spunea la ce folosim fiecare dintre lucrurile pe care le învățam. Și de aceea îndreptarea modalității de predare și către utilitatea acelor cunoștințe cred că ar face și lecția mai atractivă și deopotrivă elevii ar înțelege de ce trebuie să învețe, la ce le sunt utile cunoștințele”, a declarat Ecaterina Andronescu, la TVR.

loading...

Citește și...