Dispare un lanţ celebru de produse alimentare din România. Ultima unitate din țară a fost închisă deja

de: Ionuț Vieru
07 06. 2024

Un lanț de produse alimentare bine cunoscut și cumpărat de români dispare din magazinele din țară. Acestea sunt produse doar în România, dar deja a fost închisă ultima unitate care mai exista.

Un brand românesc dispare din magazine

Dispare un lanț celebru de produse alimentare, produse doar în România. Cu puțin timp în urmă, retailerul olandez belgian Ahold Delhaize, proprietarul lanțului Mega Image, a anunțat că a fost închisă ultima unitate, situată pe Bulevardul Mihalache.

Este vorba despre bradul „Gusturi Românești”, achiziționat de Mega Image în anul 2015. Din păcate, la nouă ani de la achiziționarea brandului, a fost închisă ultima unitate. „Gusturi Românești” comercializa produse cu specific românesc, realizate după rețete tradiționale.

„Fiecare magazin Mega Image are întregul portofoliu de produse Gusturi românești, iar planul strategic este să extindem și mai mult gama de produse.

În prezent, clienții pot alege dintr-o selecție bogată de bunătăți inspirate din rețete locale, fabricate în România, de la lactate, brânzeturi, carne și specialități, fructe și legume de sezon, făinoase, dulciuri și snacks-uri, sucuri naturale, înghețata și multe altele.

Magazinul Gusturi Românești din Bd. Ion Mihalache se afla în proximitatea unui alt magazin Mega Image, care dispune deja de întregul sortiment de produse Gusturi românești, prin urmare le-am adus pe ambele în același spațiu”, au explicat pentru Economica oficialii Mega Image.

Citește și: Brandul românesc, foarte cunoscut, care dispare după aproape 60 de ani. Toţi românii au avut aşa ceva în casă

De ce a fost închis brandul „Gusturi Românești”

Brandul a intrat pe piață în urma preluării a 20 din cele 22 de magazine ale producătorului de mezeluri Angst. Potrivit comunicatului, magazinul de pe Bd. Ion Mihalache a fost închis pentru că un alt magazin Mega Image din apropiere deja oferea întregul sortiment de produse Gusturi Românești.

Măsura a fost luată din dorința companiei de a eficientiza operațiunile și de a maximiza eficiența spațiului comercial disponibil. De asemenea, și celelalte unități au fost transformate în spații comerciale sub denumirea Mega.