Din ce este făcută brânza tofu și cum se consumă. Cât de sănătoasă e

Din ce este făcută brânza tofu și cum se consumă. Cât de sănătoasă e
Iata cum se obtine aceasta branza vegana

Mulți vegetarieni consumă brânză tofu în fiecare zi. Este un înlocuitor ideal pentru produsele din carne.

Ce este tofu

În plus, mulți oameni consumă tofu atunci când țin post. Este ca o brânză ca textură, iar la gust imită puțin brânza. Tofu este un aliment din lapte de soia condensat și procesat aproape ca brânza.

Tofu este un aliment la mare căutare în zilele noastre, iar asta pentru că este bogat în proteine și conține aminoacizi esențiali.

100 de grame de tofu conține 8 grame de proteine, 1 gram de fibre și 20% din doza zilnică recomandată de calciu.

În plus, tofu este benefic pentru că ajută la aportul de grăsimi bune din sânge. În plus, se pare că cercetările arată că femeile care consumă produse din soia o dată pe săptămână au un risc cu 56% mai redus de cancer de sân.

Brânza tofu este extrem de benefică pentru sănătate. Este un produs tradiționat din China și conține mulți izoflavoni, care contribuie la reducerea nivelului de colesterol din organism.

Printre beneficiile consumului de tofu se află și faptul că încetinește evoluția bolii Alzheimer și ajută la reducerea hipertensiunii arteirale.

E bine să consumi tofu?

De cele mai multe ori tofu este făcut din soia modificată genetic și s-a demonstrat că aceste tipuri de soia afectează modul de funcționare al sistemului digestive.

În plus, tofu conține fitoestrogeni, substanțe care pot bloca producția normală de estrogen. Atunci când cumperi tofu, ai grijă să te uiți pe etichetă în ce fel ar trebui să îl consumi.

Este de preferat să cumperi tofu fermentat, pentru că cel nefermentat are o câteva substanțe care îți pot afecta stomacul, dacă este sensibil.

Poți găti cu tofu în loc de carne. Fie că îl gătești și îl mănânci în salate, sau alături de o garnitură, tofu este ideal pentru mai multe feluri de mâncare.

Cel mai bine se potrivește cu sos soia, în mâncărurile japoneze sau chinezești, alături de legume sotate și sos de pește.

Îl poți folosi în sandwichuri și wrapuri, alături de humus sau salată de vinete. Este delicios ca atare, iar dacă ți se pare prea sărat, poți să îl lași în apă la desărat.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI