29 nov. 2021 | 18:21

Descoperirea care ar pune capăt pandemiei de Covid-19. Arma care ucide virusul în doar 2 secunde

Sănătate
Marele avantaj oferit este acela că pot dezinfecta o suprafață foarte rapid

O formă specială de radiație, cunoscută sub numele de undele milimetrice, poate distruge 99% dintre virusurile corona și poliovirusul de pe suprafețe în două secunde. Datele au fost publicate, în urma unor noi cercetări efectuate de oamenii de știință de la Universitatea Ariel, din Israel. Rezultatele pot avea implicații importante. Mai ales asupra modului de dezinfectare a mediilor și echipamentelor într-un mod rapid și eficient.

Undele milimetrice pot ucide COVID-19 și virusul poliomielitei

Undele milimetrice au multe aplicații. În domeniul medical, cercetările preliminare au arătat că acestea pot fi foarte eficiente în direcționarea tumorilor și în uciderea celulelor canceroase. În plus, undele milimetrice pot fi folosite pentru a transfera energie și electricitate fără a utiliza fire, precum și în procesul de fabricare a unor materiale unice, cum ar fi diamantele sintetice.

Laboratorul de la Universitatea Ariel, din Israel se concentrează pe sursele de radiații electromagnetice. Acest tip de radiații funcționează în regimul undelor milimetrice. Asta înseamnă înseamnă că au o lungime de undă de aproximativ trei milimetri, spun cercetătorii isaelieni.

Pentru comparație, radiația unui telefon mobil are o lungime de undă de aproximativ 30 de centimetri, iar cea a unui cuptor cu microunde de aproximativ 12 centimetri.

După izbucnirea pandemiei de coronavirus, profesorul Moshe Einat, de la Departamentul de Inginerie Electrică, și echipa sa au avut ideea de a folosi undele milimetrice pentru a distruge virusul și au început să coopereze cu Dr. Gabi Gerlitz, un biolog molecular.

„Undele milimetrice fac ca procesul să decurgă mult mai rapid decât cele actuale.

Am văzut că radiațiile pot crește temperatura flacoanelor și, prin urmare, pot ucide virusul.”, a declarat Garlitz, autorul principal al studiului.

Marele avantaj, pot dezinfecta o suprafață foarte rapid

Afirmația îi aparține aceluiași cercetător, Gabi Garlitz, care mai adaugă faptul că tehnologia nu poate viza în prezent virusul din corpul uman, „dar poate fi foarte utilă pentru încăperi, echipamente și toate formele de suprafețe care trebuie să fie curățate de orice virus și în special de coronavirus„.

„Alte metode utilizate în prezent în acest scop, cum ar fi radiațiile UV, durează câteva minute și uneori chiar o oră întreagă. În plus, ar putea fi toxice pentru oameni, ceea ce face ca procesul de dezinfecție să fie foarte nepractic.

Cu tehnica noastră, prin undele milimetrice,  am eliminat aproape 99,9% din virus în două secunde.”, spune Dr. Gabi Gerlitz, conform publicației israeliene The Jerusalem Post.

De asemenea, radiația este foarte blândă cu suprafețele, nu le încălzește și nici nu le afectează și, prin urmare, poate fi folosită pe suprafețe delicate, cum ar fi echipamentele electronice.

Oamenii de știință au încercat aceeași tehnologie, undele milimetrice, și cu poliovirusul și au obținut rezultate similare. „Am vrut să dovedim că metoda funcționează cu viruși în general”, a declarat Garlitz.

Pentru viitor, cercetătorii se concentrează pe aplicarea tehnicii pentru dezinfectarea apei. Contaminarea apei este o problemă mondială. Garlitz crede că acest undele milimetrice ar putea oferi o soluție pentru aceasta.

PlaySport
Cum arată românca superbă din Pașcani însărcinată cu unul dintre cei mai cunoscuți bărbați din lume
Ego.ro
Larisa Popa a încins internetul! E din ce în ce mai îndrăzneață. Ireal cum s-a putut fotografia
Digi24
Una dintre celebrele gemene siameze Abby și Brittany s-a căsătorit. De ce nu au făcut niciodată operația de separare
Cancan.ro
VIDEO EXPLOZIV | Lider PNL, surprins când o posedă în mașina de serviciu pe tanti Miuța
GSP.ro
Cristian Gațu a recunoscut relația cu menajera familiei » S-a afișat în public cu femeia cu 27 de ani mai tânără decât soția lui: „Nu mă simt vinovat”
Stirile PROTV
Cât câștigă un muncitor străin în România. „Țara asta este bună, dar unii oameni îmi adresează cuvinte urâte”
Romania TV
Mirela Retegan a părăsit România după scandalurile repetate din Gaşca Zurli
Capital.ro
Legea care se aplică OBLIGATORIU în orice bloc din România. Asociațiile de PROPRIETARI nu o pot încălca
EVZ.ro
Muncă până la moarte. Raportul real dintre speranța de viață și vârsta de pensionare
Adevarul
Geamăna siameză Abby Hensel s-a căsătorit. Motivul pentru care femeile nu au recurs la operația de separare VIDEO
BZI.ro
Scandal cât casa la Gașca Zurli: Angajații Mirelei Retegan aveau salarii mizerabile!
Spynews.ro
Vești proaste pentru români! Biletele de tren se scumpesc de la 1 aprilie 2024
Libertatea.ro
Investigație. Lacunele din declarația de interese a unui secretar de stat: firma soției primește bani de la fondul de stat unde el este membru în consiliul de administrație
Sport.ro
FOTO Imaginea pentru care 'cea mai sexy femeie' din lume a primit peste 100.000 de euro: "O adevărată zeiță!"
Impact.ro
ȘOC! Cum arăta Gabriela Firea acum 20 de ani. Imaginile pe care SIGUR le-ai uitat
Parteneri
Imaginile care fac înconjurul României: Primar PNL prins cu amanta pe câmp. "Ce faci, domn primar? Este zi de post azi"
Redactia.ro
Se pregătește o lovitură fără precedent în Formula 1
Digisport.ro
Crezi că ești un geniu, iar coeficientul tău de inteligență este peste medie? Doar cei care au o minte sclipitoare pot găsi numărul lipsă în mai puțin de 10 secunde
Click.ro
Primele imagini cu Gianina Crișan, iubita lui Pescobar, după ce a născut! Cum s-a filmat tânăra la două săptămâni de când a devenit mamă
Viva.ro
Un bărbat din Ploiești a fost ucis de un individ nemulțumit de cum parcase mașina
Digi24
Putin avertizează că Rusia va doborî toate avioanele F-16 date Ucrainei: Dacă sunt folosite din țări terțe, ele devin ținte legitime
Geamăna siameză Abby Hensel s-a căsătorit! Ea și sora ei vor să devină mame
Unica.ro
Noi reguli pentru șoferi. Totul va fi filmat
EVZ.ro
Cum încearcă familia lui Mirel Dragomir să se dezică de el, după ce a ucis-o pe Andreea. Gesturile prin care au dat de înțeles că l-au ”abandonat”
Spynews
EXCLUSIV Ungurii, la ani lumină de România. Ungaria ne-a luat fața complet: Profit maxim
Capital.ro
Marmelada de lămâie, un dulce fin și aromat. Are un gust divin și se prepară ușor
Antena 3
Antonia a renunțat la haine și a pozat provocator. Viitoarea soție a lui Alex Velea a făcut furori
TV Mania
A împlinit 69 de ani, dar cu greu i-ai putea da mai mult de 40 de ani. O mai recunosti?
Avantaje
AJUTOARE pentru români. Lista completă a celor care beneficiază
Mediaflux
Vești proaste pentru români! Biletele de tren se scumpesc de la 1 aprilie 2024
Spynews.ro
Testul de atenție pe care numai geniile îl rezolvă: găsește ardeiul desenat!
Realitatea.net
Geamăna siameză Abby Hensel s-a căsătorit. Imagini cu ea și sora Brittany în rochie de mireasă. Cele două împart același trup
Antena 1
Rușii, nervoși că baza Kogălniceanu se extinde: 'Va fi prima țintă'. Ne pregătim de război?
Shtiu.ro