Decizie în premieră pe piața media din România. Un post TV de știri va da un serial de pe Netflix
Știri cu…acțiune. Adrian Sârbu, decizie în premieră pe piața media din România: va aduce pe postul său TV serialul ”Frauda”, difuzat și de Netflix. Va fi în fiecare vineri, de la ora 22:00.
Postul de știri Aleph News va da un serial de pe Netflix. Decizia lui Sârbu reprezintă o premieră pe piața media românească
Postul TV Aleph News, al lui Adrian Sârbu, emite din 1 septembrie 2020. Canalul, primul de social television din seria Aleph, poate fi urmărit pe rețelele de cablu și satelit: Vodafone, Telekom, Orange, INES și NextGen, cât și online, pe site-ul postului, pe Facebook, Instagram și Youtube.
Echipa stației reunește atât jurnaliști cu nume sonore, cât și colaboratori noi: Costi Mocanu, Felix Drăghici, Bogdan Hofbauer, Lucian Nemoiu, Răzvan Hriscu, Cristina Airabedian, Vlad Craioveanu, Lică Molan, Radu Badiu, Georgiana Dulgheru, Augustin Stochiţă, Dan Pavel, Irina Ursu, Mihaela Măncilă, Monica Mihai, Oana Despa, Cătălin Condruţ, Raisa Humeniuc, Ana-Maria Rus, Mădălina Bucur, Raluca Maniţă, dar și Ion Cristoiu, Marius Tucă, Ioana Ţigănilă, Ioana Voicu, Iulia Maria, Andreea Perminova, Angela Carp, Nadina Zisu, Tatiana Lipchin, Tora Apetrii şi Andrei Tomescu.
„Aleph News e un proiect al secolului 21. El îşi va crea propria piaţă: consumatorii de informaţie şi entertainment de pe mobil, cei care au abandonat sau au fost abandonaţi de televiziunea tradiţională. Ei aşteaptă să retrăiască experienţa informaţiei fuzionate cu entertainment-ul, în noua eră a social media. Pentru ei, Aleph News va fi (ne)aşteptatul Breaking News”, a declarat Adrian Sârbu, potrivit Ziarul Financiar, instituție media controlată de asemenea de acesta.
Adrian Sârbu, despre proiect, la CNA
„Istoria acestei inițiative vine dintr-o constatare reciprocă sau comună a unui fapt care aparține realității de azi: nivelul cultural al televiziunii din România a scăzut. Nu numai că a scăzut, dar și spectrul demografic căruia televiziunea din România se adresează s-a restrâns. Dacă ne uităm puțin mai atent, populația până în 30 de ani, cu excepția copiilor care mai consumă ceva televiziune, este într-un procent foarte mic și în scădere în fața televizoarelor.”
„Am constat că publicul urban cu o anumită suficiență materială și cu o educație superioară e din ce în ce mai puțin prezent în fața televizorului. El este foarte prezent în fața ecranelor smart. Noi am plecat de la această constatare. De asemenea, am plecat de la constatarea că TVR care ar fi trebuit să umple acest gol nu o face.”
„Faptul că, pe de o parte, există un public în așteptarea unui conținut de alt fel și faptul că există o nevoie și în lumea pe care o reprezentăm, cea a jurnalismului, de a ne exprima și altfel ne-a dus la această inițiativă, aparent păguboasă, aparent dificil de a fi de succes, de a crea un canal de jurnalism și cultură urbană. Se numește Smart TV.”