Decizia Kaufland care i-a enervat pe clienți: ‘Cea mai mare prostie’. Ce a apărut în magazine
Celebrul lanț de supermarketuri Kaufland și-a nemulțumit clienții printr-o decizie inexplicabilă. Decizia de a introduce anumite produse pe piață, a nemulțumit clienții germani ai gigantului Kaufland. Decizia e cu atât mai șocantă, cu cât suntem încă în perioada estivală de vară.
Kaufland pune la vânzare produse pentru sezonul de iarnă, în plină vară
Inexplicabil, Kaufland își provoacă proprii clienți. La sfârșitul verii, lanțul de supermarketuri a postat o fotografie care a provocat reacții clare. Clienții Kaufland se plâng de noua ofertă care nu are nicio legătură cu perioada din an în care ne aflăm.
Mai multe magazine ale lanțului de magazine, în Germania, au scos pe piață oferte pentru sezonul de iarnă, mai exact produse de Crăciun. Majoritatea clienților germani ai Kaufland consideră că este nepotrivită această ofertă acum.
Desigur, oficialii Kaufland sunt conștienți că această acțiune se va polariza imediat în spațiul public. Kaufland a introdus aceste noi oferte în magazine, oferte pe care clienții nu le pot înțelege și nici explica, dar există totuși o explicație.
Clienții germani au reacționat imediat. „Este o nebunie!”
Conștienți că ar putea genera reacții dure, oficialii Kaufland au mers mai departe cu ideea și au introdus ofertele în aproape toate magazinele din Germania. Reacțiile clienților au fost pe măsură, delarând că „Este o nebunie!”, conform publicației germane „DerWesten”
„Totuși vorbim de sfârșitul lunii august. De fapt, ar trebui să fie oferte pentru grătar!
Dacă ar fi să ne luăm după decizia Kaufland, ar trebui să ne pregătim de Crăciun, deși începe toamna.”, au mai reacționat alți clienți.
Kaufland probabil s-a gândit cu această ocazie că sezonul de Crăciun ar putea fi deja sărbătorit cu oferte de sezon. Oficialii lanțului au postat pe Twitter o imagine cu paleți plini de bomboane de Crăciun și produse de patiserie.
Se pare că primele sucursale din Germania se pregătesc deja pentru sezonul de iarnă. „121 de zile până la Crăciun” scrie lanțul – și „# Crăciun” este anunțat în postarea de pe Twitter.
Desigur, reacțiile puternice din partea clienților și a utilizatorilor de Twitter sunt inevitabile. „Nici măcar octombrie nu este!”, a reacționat unul din clienți. „Ești nebun! Cea mai mare prostie.”, a mai scris un alt client.
Dar unii utilizatori de Twitter iau cu umor oferta timpurie de Crăciun și le sugerează că o cumpără deja! „Astăzi nu au existat produse condimentate! Pot mânca domino tot timpul anului!” a comentat ironic un alt client.
Concluzie
Ar putea exista o explicație a deciziei de a introduce aceste produse în magazinele din Germania, și anume cererea și oferta. Kaufland nu ar oferi bomboane de Crăciun în august dacă nu ar exista cumpărători.
Indiferent dacă este o rezervă pentru sezonul rece sau pentru a ciuguli produse înainte de Crăciun, se pare că marfa dispare deja din rafturile magazinelor Kaufland din Germania.